Gå til innhold

BMW L7, 750iXL (Norges eneste?)


Kjeid
 Share

Anbefalte innlegg

Behold for all del de felgene som står på nå, de tilhører denne bilen sin stil. Alpina felger er så enormt oppbrukt og har heller ikke noe på non Alpina biler å gjøre :) En så sjelden bil som L7 er så unik at den ikke trenger "styling" for å se bedre ut eller skille seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2015 den 9.58, R4F431 skrev:

Du skal ha baller når du parkerer på en almenlig parkering med nokke så seldent og fint [emoji33]

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Ikke min bil dette, min står i privat garasje.

 

Endret av Kjeid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...] har heller ikke noe på non Alpina biler å gjøre :)

 

Jeg spør fordi jeg lurer.. Alpinahjul har ikke noe å gjøre på en ikke-Alpina, slik M-tech hjul er på en ikke-M-tech, M-pakke på en ikke M-pakkebil, og M3-hjul på en ikke-M3? 

 

Ellers er jeg helt enig i at denne bilen ikke trenger noe jåleri, og at de originale felgene er tidsriktige og passer bilen godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør fordi jeg lurer.. Alpinahjul har ikke noe å gjøre på en ikke-Alpina, slik M-tech hjul er på en ikke-M-tech, M-pakke på en ikke M-pakkebil, og M3-hjul på en ikke-M3? 

 

Ellers er jeg helt enig i at denne bilen ikke trenger noe jåleri, og at de originale felgene er tidsriktige og passer bilen godt.

Hvis du lurer så fælt på det så synes jeg du skal sende meg en PM i stede for å spore av denne tråden med en unødvendig diskusjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en utrolig flott L7, men gå for guds skyld ikke i fellen med å gjøre denne til en "harry-stance-125/60-20 på 12x20 felg-bakkeskraper" utgave. En slik bil fortjener å være slik den ble konstruert til å være! :)

 

Heelt enig.  :smile: Med coilovers fra Kina og 22" felger, ......da er det ikke BMW comfort lenger. Ingen vits med BMW e38 og bygge den om til Mazda 323......måtte bare si det. Jeg er litt i mot de greiene med lavest mulig, og minst mulig gummi. En gylden middelvei er bra. Selv har jeg 19" på min e39, men uten senking. Hehe  :bmw: Synspunkter mottas med takk. ;-)

 

 

Kongebil du har. Bokstavelig talt. Kanskje du kan leie den ut til kongen.....han er BMW fan han. :-)

Endret av MrBrum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11. oktober 2015 at 2.26, MrBrum skrev:

Heelt enig. :-) Med coilovers fra Kina og 22" felger, ......da er det ikke BMW comfort lenger. Ingen vits med BMW e38 og bygge den om til Mazda 323......måtte bare si det. Jeg er litt i mot de greiene med lavest mulig, og minst mulig gummi. En gylden middelvei er bra. Selv har jeg 19" på min e39, men uten senking. Hehe :bmw: Synspunkter mottas med takk. :wink:

Kongebil du har. Bokstavelig talt. Kanskje du kan leie den ut til kongen.....han er BMW fan han. :-)

Selv Norges Konge har aldri hatt maken til BMW, og han har hatt flere E38. En 735iL og en 750iL, men aldri en L7. 8)

Endret av Kjeid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...