Gå til innhold

Sveigis sin e61 530d M-Sport 2006 Individual.Solgt.


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

På 15.3.2019 den 10.24, Fredrik 90 skrev:

Det vittige er at han sikkert hverken har lyst eller behov for massasjestoler og hengerfeste... Bare la de kaste bort tiden sin 😉

Oi beklager noe sent svar ,men sant det du skriver her .😀.

Kjører like gjerne en oppdatering her og .

På torsdag fikk jeg byttet begge styrekulene på den .

Og de var helt ødelagte .Det klinket og klunket som juling.

Men vet dere hvem gjorde jobben ?

Ikke meg ,det var datteren min som gjorde det på jobben sin.

Må si jeg var mektig imponert da det lille mennesket rigget til løftebukk og gjøv løs både med induksjonsvarmer da alt dette satt som støpt.

Og på toppen av alt ,dro hun til med komplett hjulstilling akkurat som en proff.

Skjønte ikke en dritt av dette ,men her står den og holder på å bli justert :

676A2324-6200-43C9-87CF-78749A348075.thumb.jpeg.c9559b02f67c7a4642b6cbd9a93fdcd4.jpeg

Jeg ville legge med bilder av henne da hun justerte og drev med dataen der ,men hun nektet.😀.

Uansett bil ble veldig god og kjøre ,og lyder var borte .

En stolt Pappa kan dere si av henne .

Nå skal den på EU denne uken og må jo satse på at det går greit vel !😀

Og store sjanser for at den og forsvinner nå muligens visstnok.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da dere er historien og livet som e61 eier over .

Bilen er solgt og hentet.

Etter mange interesserte og like mange useriøse ,ringte det en særs hyggelig herremann som ville ha bilen.

Jeg forklarte alt som var gjort og ting som bør gjøres ,handel ble avtalt og bil reiste fra familien idag .

Nydelig at det fremdeles er folk som skjønner at det ikke er en 2015 modell de kjøper ,en fryktelig trivelig kar som hadde planer for bil og jeg vet denne kommer til å bli passet på😀😀❤️.

Veldig rart merker jeg ,samtidig åpner nye veier seg .

Samtidig må jeg takke alle dere som har vært med på denne snart 4år gamle reisen ,det setter jeg stor pris på.

Og håper dere vil være med på neste tråd ,får jeg kan jo ikke bare ha gamle 5er prosjekter heller .😀

En annen Bmw kommer etterhvert og mulig en tråd om den og .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, sveigis skrev:

Da dere er historien og livet som e61 eier over .

Bilen er solgt og hentet.

Etter mange interesserte og like mange useriøse ,ringte det en særs hyggelig herremann som ville ha bilen.

Jeg forklarte alt som var gjort og ting som bør gjøres ,handel ble avtalt og bil reiste fra familien idag .

Nydelig at det fremdeles er folk som skjønner at det ikke er en 2015 modell de kjøper ,en fryktelig trivelig kar som hadde planer for bil og jeg vet denne kommer til å bli passet på😀😀❤️.

Veldig rart merker jeg ,samtidig åpner nye veier seg .

Samtidig må jeg takke alle dere som har vært med på denne snart 4år gamle reisen ,det setter jeg stor pris på.

Og håper dere vil være med på neste tråd ,får jeg kan jo ikke bare ha gamle 5er prosjekter heller .😀

En annen Bmw kommer etterhvert og mulig en tråd om den og .😀

Gratulerer og kondolerer med salg :) Litt rart når dem drar, men samtidig litt deilig også. 

Hva kan vi forvente å se som neste bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk ,det var rart å se noen reiste avgårde og tenke at ,ja nå er den ikke min lengre .

Uansett så er det sånn det er av og til.

Angående ny bil hadde jeg planen klar før jul.

E70 x5 skulle det bli og alt var avtalt både med finansene,kona og alt .

Problemet var jo at e28 dukket opp og da bestemte jeg meg for å gå all in på den.

Så da må man senke på kravene og tenke at man ikke kan ha alt .

Jeg valgte e28 535 fremfor hvilken som helst e70 ,og noen sier sikkert galskap ,men så riktig for meg 😀.

Jeg vet ikke enda hvilken bil det må bli ,men tror nok det blir en som jeg kan lage tråd av her hvertfall .

Men som sagt ,ikke noe ny 3 eller 5 serie ,det har jeg ikke midler til nå .

Kommer med noen nyheter etterhvert 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med salg av bilen 👍 Jeg er spent på hva du ender opp med. Hvis du ikke skal ha E70 (som jo faktisk er en veldig bra bil til å nå være 10 år gammel) så ville jeg anbefalt en X3 av første generasjon. Særlig siden du sier at 3 og 5 serie ikke er aktuelt. Regner med at 1-serie også er uaktuelt, hva med X1? Styr unna E65 7-serie og E53 X5, da får du bare flere prosjekter 😂

Uansett hva du ender opp med så skal det bli spennede å følge med videre 😀

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer med salg. 🙃

Har dessverre ikke vært så veldig aktiv i tråden din når det kommer til skriving, men jeg har vært en aktiv leser, og liker godt å lese det du gjør med bilen(e). Blir derfor spennende å se hva neste "prosjekt"/hverdagssliter blir. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk Fredrik og som sagt ser hva det blir 😀

Kunne jeg valgt ,så hadde jeg vært avgårde og hentet en nydelig e70 eller f10 men nå er det ikke sånn.

Hodet mitt er kun i e28 modus hele tiden og kunne tenke meg og kun hatt den av alt som er hjemme ,men det går ikke desverre .

Så bruker tiden. nå fremover på å se hve som dukker opp.😀

Vinner jeg i Lotto så skal pinadø kjerringa få f10 m5 som familiebil .

DET hadde vært noe Fredrik 😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, awt skrev:

Kondolerer med salg. 🙃

Har dessverre ikke vært så veldig aktiv i tråden din når det kommer til skriving, men jeg har vært en aktiv leser, og liker godt å lese det du gjør med bilen(e). Blir derfor spennende å se hva neste "prosjekt"/hverdagssliter blir. :)

Jo takk holdt jeg på å si 😀😀

Gøy du følger med og liker det jeg gjør,sånt inspirerer videre i prosjektene mine .Ja blir nok en tråd her på en evnt annen Bmw .

 

Akkurat nå, Daniel. skrev:

Gratulerer med salg :)

Takk😀

Har du solgt din ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takker ,jeg håper og velger at han blir fornøyd ,og har vært dønn ærlig om alt ,noe som er en selvfølge og ny eier sa at det ikke er en ny bil .

Men denne vet jeg får det fint ,en topp kar på alle måter 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, fxslin skrev:

Gratulerer og dropper kondolerer da jeg tenker dette åpner for nye muligheter:-)

Tenker du følger sporet du var på før Jul, blir spennende å se hva du ender opp med!

Er nok mye hold i det du sier 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...