Gå til innhold

Sveigis sin e61 530d M-Sport 2006 Individual.Solgt.


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner meg absolutt ikke igjen på beskrivelsen av E61. Ja, den var annerledes enn E39, men de har mye av samme understellet.

Jeg har 235/50/17 Hakka 7, som er 6 år gammel, mener jeg, og de funker helt knall. Jeg kjenner godt hva bilen foretar seg og har aldri sittet fast med denne bilen. Eller jeg satt forsåvidt litt fast, men det var med tilhenger på rundt 700kg, men jeg kom meg løs for egen maskin etter litt giring og trykking på DSC. En svært forutsigbar bil som oppleves svært stødig og forutsigbar på vinterdekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Otis skrev:

Jeg kjenner meg absolutt ikke igjen på beskrivelsen av E61. Ja, den var annerledes enn E39, men de har mye av samme understellet.

Jeg har 235/50/17 Hakka 7, som er 6 år gammel, mener jeg, og de funker helt knall. Jeg kjenner godt hva bilen foretar seg og har aldri sittet fast med denne bilen. Eller jeg satt forsåvidt litt fast, men det var med tilhenger på rundt 700kg, men jeg kom meg løs for egen maskin etter litt giring og trykking på DSC. En svært forutsigbar bil som oppleves svært stødig og forutsigbar på vinterdekke.

Som sagt med litt service på hjul osv ,ble det for min del veldig greit .

Men dere ?

Nå er det jo snart vår og jeg tenker at min misfornøydhet angående vinter og e61 ,skal ikke gå utover dere 😀

Alt ialt en drømmebil på alle punkt som er helt rå ellers.

Så nå vil jeg fremover fokusere på den gode tiden fremover som kommer med varme og breie sommerdekk,for Det er digg det 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk .:).

For første gang ,har jeg ikke det og vet du noe min gode kamerat?

Det føles så deilig å ikke tenke på det egentlig .

Men for å si det sånn,det blir ikke noe F10 ,etter jeg kjøpte e28en :).

Jeg hsr fått drømmebilen nå ,så jeg vet ikke hva det blir.Kathrine kan egentlig bestemme litt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Shattered skrev:

Da blir det vel Primus i gården framover :P

Nei ,nei og atter nei .😀

Men derimot ,den dagen jeg er lei av bil ,blir det Toyota garantert.

Og jo Bmw blir det igjen selfølgelig 😀.

Skal jo ikke dø av sorg når jeg og familien min skal ut på tur .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det blir en BMW, noe annet kan du ikke ha vel? Toyota...det skal jeg ikke ha uansett om jeg hadde mista interessen for bil. Da hadde jeg sikkert kjøpt en elbil av noe slag..

Her er ett forslag til deg hvis du skal ha noe mindre og litt enklere enn E61 😉

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=138684755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hvorfor du selger bilen men😅 

Ser ut til at den ligger ute til riktig pris i mine øyne, spennende og se hvordan det går med salg mtp. At jeg skal selge nesten tilsvarende bil😊

 

Fikk du forresten skiftet termostater? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Skulebollen skrev:

Forstår ikke helt hvorfor du selger bilen men😅 

Ser ut til at den ligger ute til riktig pris i mine øyne, spennende og se hvordan det går med salg mtp. At jeg skal selge nesten tilsvarende bil😊

 

Fikk du forresten skiftet termostater? 

 

Enkelte ting vil man ikke forstå her i livet Skulebollen.😀

Neida ,sånn alvorlig så etter 4 år føler jeg at andre nå kan overta her .

Ligger ikke noe drama her på noe måte ,men nå mens jeg enda kan få noe for den ,velger jeg og selge og denne selges med god samvittighet.

Termostater ligger her og de selges med .😀

Angående pris ,så ja enn kan kjøpe en jalla 61 50 -100 kr ,men her føler jeg man får noe originalt og påpasset noe .

 

6 timer siden, papertiger skrev:

Lykke til med salg av en kjempeflott E61 sveigis, gleder meg til å følge med på fortsettelsen! 

Takk😀

Ja blir vel en tråd på en annen tenker jeg ,men først og fremst fokus på denne gamle ræserbilen jeg har anskaffet.😀

 

5 timer siden, Daniel. skrev:

Lykke til med salg! Håper den havner hos noen som tar like godt vare på den :)

Tusen takk og håper på det samme .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg håper det blir en BMW, noe annet kan du ikke ha vel? Toyota...det skal jeg ikke ha uansett om jeg hadde mista interessen for bil. Da hadde jeg sikkert kjøpt en elbil av noe slag..

Her er ett forslag til deg hvis du skal ha noe mindre og litt enklere enn E61 😉

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=138684755

Det blir Bmw igjen helt klart Fredrik.

Linken du la til ,ja den så fin ut ,men må bli diesel igjen pga all kjøring i hverdagen 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sveigis skrev:

Det blir Bmw igjen helt klart Fredrik.

Linken du la til ,ja den så fin ut ,men må bli diesel igjen pga all kjøring i hverdagen 😀

Neida, bensin fungerer perfekt for det også 😂 Det kan hende at tanken bare er oftere tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, ahj skrev:

Neida, bensin fungerer perfekt for det også 😂 Det kan hende at tanken bare er oftere tom.

Med allerede to verdensmestere i bensinforbruk ,altså e28/e34 så må det bli diesel nå og .😀

Orker ikke tanken på å ha familie bil som sluker bensin hele tiden .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...