Gå til innhold

Sveigis sin e61 530d M-Sport 2006 Individual.Solgt.


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg må si din bil er korrekt priset. Hvis jeg var på utkikk etter rwd og preface måtte jeg jo kjøpt din :) den er skjelden og godt holdt. Det teller mye. 

For 18.000 kr mer enn din fikk jeg lci 530xd, og derfor valgte jeg den til det jeg mener er godt priset bil. Den til samme pris som 525d rwd lci biler. 4x4 er fint å ha, men jaggu har jeg ikke begynt å tenke på om det er noe vits? Har hatt 2 snødager, og ellers i året ligger det der med økt vekt i feil ende, mer drivverkstap, mer forbruk, og tyngre kjørefølelse og dvassere styring enn med rwd. Slik jeg ser det personlig, så er det ingen forskjell i pris på e61 markedet om bilen har rwd eller 4x4. Farge og utstyr er det som teller, og der skårer din bil bra :)

satser på den selger snart. Ikke la deg presse på pris! Den er verdt det, og trenger bare å finne rette kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja som sagt både pris er fair og ikke minst er den godt påpasset ,noe som er viktig og pent kjørt .

Og når det kommer til pris ,er den nå justert ned og endelig .

Får jeg ikke det ,kan den stå ferdig diskutert .:).

4x4 spmet dukker jo opp hos flere og sikkert en kjekk ting å ha men er vel ikke et must egentlig .:)

Jeg satser på at den nå reiser etterhvert .:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe særlig snø i Arendalsområdet på vinteren,  etter det jeg har lest? Men i hvert fall er 4x4 fint å ha når man bor sånn som meg, midt i skauen, eller langs kysten (Kragerø) hvor jeg snart ender opp ;)

Jeg har kjørt bakhjulstrekk siden 2011, så er gøy å prøve noe nytt nå for min del. Men du har kanskje hatt 4x4 før? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shattered skrev:

Det er vel ikke noe særlig snø i Arendalsområdet på vinteren,  etter det jeg har lest? Men i hvert fall er 4x4 fint å ha når man bor sånn som meg, midt i skauen, eller langs kysten (Kragerø) hvor jeg snart ender opp ;)

Jeg har kjørt bakhjulstrekk siden 2011, så er gøy å prøve noe nytt nå for min del. Men du har kanskje hatt 4x4 før? ;)

Noe er der og her kan være mye og av og til,men går somregel greit .😀

Jeg har hatt 4x4 og det var virkelig en kul 4x4 og .

Original Calibra Turbo 4x4 med Schanche forsterket fordelingskasse .

Denne var rå både på vinter og ikke minst på sommer.

Gikk noe grassat og super på vinter.

Denne savner jeg:

68C61EE7-6709-4509-B8E1-D979E3087E46.jpeg.f048a3c740aecab4b8957881f841dae1.jpeg

00D35557-F781-414E-A355-A7298FB4C19C.jpeg.8549eab304acec5c75f2e4028ca6647c.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var også "plaget" litt med folk som slet med finansiering, som jeg skulle holde av bilen til osv..  Men plutselig kjøpte en kar fra Harstad den usett 😁 

Hva ligger den ute til nå?  Jeg synes min var overraskende lett og selge🤔 Er uhyre mange biler ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skulebollen skrev:

Var også "plaget" litt med folk som slet med finansiering, som jeg skulle holde av bilen til osv..  Men plutselig kjøpte en kar fra Harstad den usett 😁 

Hva ligger den ute til nå?  Jeg synes min var overraskende lett og selge🤔 Er uhyre mange biler ute

Den ligger i 122 og går ikke under 120 uansett pokker .

Som sagt ,veldig mange hendvendelser og flere særs interesserte ,men de litt yngre sliter med pengene tror jeg .

Da var du heldig og sånne folk har jeg solgt til .

Så satser på at noe sånt skjer her og ,heldigvis så er det ikke stress med å kvitte meg med den .

Det at din var overraskende lett å selge forbauser meg egentlig ikke Skulebollen og hvorfor?

Når jeg så den listen med papirer og dokumenter som var i annonsen og alt du har gjort ,ja da hadde jeg og valgt den kontra det andre dritet som ligger for salg på Finn.

For din var jækla fin og alt riktig .:)

Som sagt så blir det gøy og fryktelig rart samtidig å kvitte seg med den .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor folk kan sjekke med banken før de skal se på bil. 

Det kommer til slutt en som tar den, men ikke for under 120 000 kr. Det er for lavt spør du meg. 

Ja så enig Fredrik .:).

Hva er vitsen med å si ,ja denne vil jeg ha garantert ,skal bare finne pengene først !Blææhh ..

Det samme om at jeg skulle ringe deg og si at jeg skal ha den feteste Forden ,men skal bare se om jeg har penger først.

Noe under 120 går jeg ikke under nei,da vil jeg heller ha den .:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ugler i mosen som jeg fikk bekreftet.

Som dere vet ,så skal bilen bort ,og jeg liker å ha ren samvittighet før et salg .

Det hsr vært en hektisk uke sålangt med jobbing ,og ikveld måtte jeg sjekke noe.

Synes jeg har hørt litt klunking i forstilling som blir verre og verre ,samt styring ala e34 med slakk snekke:).

Merket at den var sporete og årsaken fant jeg .

Begge styrekulene foran var gåene ,veldig gåene og .

Alt annet så bra ut av foringer og div.

Så dette skal min kjære datter bytte på jobben sin og samtidig justere forstilling forhåpentlig så kjapt som mulig .

Så og over bremser foran og der var klossene helt utslitt.

Disse hadde jeg liggende heldigvis og fikk tatt en skikkelig overhaling.

Alt demontert ,slipt ,pusset og montert,og nå er der skikkelige bremser igjen.

Som sagt så vil jeg vite at alt mitt er på det rene til evnt neste mann .

Annonse gikk ut idag ,men legger den ut igjen til uken med litt mer oppdateringer da.

Dumt det ikke ble bilder idag ,men skal ta bilder og oppdatere når Mini skal bytte forstillingsdeler .

Så må jeg igjen si at om noen vet om noen som vil ha en fin e61 ,så si gjerne ifra .

Denne selger jeg med god følelse uten en eneste stein i brystet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest denne tråden, men har jo blitt rimelig godt kjent med deg gjennom de andre trådene 😃 

Så tipper at den som kjøper denne bilen får noe av det beste av E60/61 som er å oppdrive 👍

Når jeg er ute og kjører på vinterstid blir jeg helt oppgitt og forferdet. Jeg tror jeg kan telle på én hånd hvor mange ganger jeg har kjørt på tørr asfalt i vinter. Uansett om det er 0 eller 10-15 kuldegrader, så er veien våt pga saltinga og det slushet skal jeg si har vært brutalt mot gamle corsaen min 😢

Enda jeg har spylt og maskinvasket den minst et par tre ganger i mnd så popper det fram nye rustflekker 🤬

Så derfor kjenner jeg på en voldsom ulyst til å legge større summer i en nyere bruksbil. Denne vegsaltinga er jo helt ødeleggende på bila våres. 

Så for min del tenker jeg å fortsette å eie gamle verdiløse helårsbiler og heller bare kose meg med firråtredve fra vår til høst 😉

Masse lykke til med salget av en kjempefin e61 😃👍

Endret av Bimmerlorris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk 😀

Er hvertfall en ærlig bil jeg ikke er redd for å selge .

Er mer redd for de kjøperene som tror de har kjøpt en bil til 500000.

For på mine år ,har jeg aldri hatt noe uoppgjort ved bilsalg og vært dønn ærlig,kanskje litt for ærlig 🤪.

Gamle helårsbiler er greit det ,men jeg merker at jeg må føle litt komfort og nybilsfølelse av og til ,så må nok finne en som jeg liker .

En som er ny nok for oss hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, sveigis skrev:

Tusen takk 😀

Er hvertfall en ærlig bil jeg ikke er redd for å selge .

Er mer redd for de kjøperene som tror de har kjøpt en bil til 500000.

For på mine år ,har jeg aldri hatt noe uoppgjort ved bilsalg og vært dønn ærlig,kanskje litt for ærlig 🤪.

Gamle helårsbiler er greit det ,men jeg merker at jeg må føle litt komfort og nybilsfølelse av og til ,så må nok finne en som jeg liker .

En som er ny nok for oss hvertfall

Det er ikke dumt å bare legge alle kortene på bordet. Da vet dem som kjøper alt og kan i teorien ikke ha noe å klage på. Jeg gjorde samme da jeg solgte E90n, la alle kortene på bordet. Hva som var feil, hva som er gjort med bilen, hva som må gjøres osv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ahj skrev:

Det er ikke dumt å bare legge alle kortene på bordet. Da vet dem som kjøper alt og kan i teorien ikke ha noe å klage på. Jeg gjorde samme da jeg solgte E90n, la alle kortene på bordet. Hva som var feil, hva som er gjort med bilen, hva som må gjøres osv :) 

Sånn har jeg alltid gjort og fortalt absolutt alt og sånn må det gjøres .

Nå i skrivende stund ,har jeg faktisk talt en som mest sannsynlig skal ha bil ,men ingenting er jo sikkert .😀

Bil skal nå først EU kontrolleres og bli godkjent før salg uansett.

Deilig å ha den biten på plass.😀

Fantastisk å se hvor mange som prøver seg .

Eksempel her om dagen:

Hei ,fin bil ,er veldig int ,den er akkurat sånn jeg vil ha den .

Ok har den fremdeles skriver jeg .

Ja vel ,byr 80 ferdig EU kontrollert da den mangler massasjestoler og hengerfeste.

Utrolig ,helt enkelt 😜😜😜😜

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...