Gå til innhold

X5 M50d (fra s. 8) i4 M50 (fra s. 9)


gregus
 Share

Anbefalte innlegg

Takk! :)

Fått på vinterhjulene på X5en nå.  Hakka pigg, 275 foran og 315 bak.  Så nå skal sommerfelgene fikses litt opp (var noe kantkjørte) i løpet av vinteren.  Tror faktisk jeg synes vinterhjulene er finere enn sommerhjulene.x5vinterhjul.JPG

Tok en runde med poleringsmaskin for å klargjøre bilen for vinteren og fjerne noen vaskeriper, som det dessverre var flust av.  Så er det også en ulempe med hjulbuer bak som bygger ut at dritt fra forhjulene treffer karroseriet foran bakhjulene, så jeg har dempet noen merker av dette. 

Førbilde:

etter.JPG

Etterbilde:

etterpol.JPG

 

Da jeg jobbet innendørs og min samboer hadde tatt med seg kameraet på reise ble det dessverre begrenset med bilder fra jobben, men kommer nok en ny runde til sommeren :)

Man må bruke hjelpemidler for å komme til på en så høy bil:

x5trapp.JPG

Og til slutt et lite bilde fra Nürburgring, var det på kjørekurs i regi av BMW Driving Experience i september, meget gøy.  Instruktørene kjørte sorte M-performance-spekkede M3 er og vi kjørte hvite M4 og blå M2.  Litt av bilparken :)

 

ringen.JPG

 

x5.JPG

Endret av gregus
Lagt til flere bilder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

59f4f03667814_Beggefrasiden.thumb.jpg.2f5d9cf139c6e7d74cf63aa558a9d0e4.jpg

 

59f4f03f65f3f_Bilerbakfra.thumb.jpg.1413d6f7e35e532604459939e1fee63f.jpg

 

"Tilfeldigheter" ville ha det til at begge bilene var tilnærmet nyvasket samtidig, og da var det passende anledning for å ta et par bilder av før vinterhjulene skal på.  Har ikke vært mange ganger i høst det har latt seg gjøre å ha to rene biler!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28.10.2017 at 23.15, gregus skrev:

59f4f03667814_Beggefrasiden.thumb.jpg.2f5d9cf139c6e7d74cf63aa558a9d0e4.jpg

 

59f4f03f65f3f_Bilerbakfra.thumb.jpg.1413d6f7e35e532604459939e1fee63f.jpg

 

"Tilfeldigheter" ville ha det til at begge bilene var tilnærmet nyvasket samtidig, og da var det passende anledning for å ta et par bilder av før vinterhjulene skal på.  Har ikke vært mange ganger i høst det har latt seg gjøre å ha to rene biler!

 

Skulle ha vært der å tatt bilder da 😫 Ikke for at bildene var dårlige men for muligheten å ta bilder av begge 😃💪🏻💪🏻

Endret av Gorg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • gregus changed the title to Phytonicblå X5 M50d (fra s. 8)
  • gregus changed the title to X5 M50d (fra s. 8) i4 M50 (fra s. 9)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...