Gå til innhold

X5 M50d (fra s. 8) i4 M50 (fra s. 9)


gregus
 Share

Anbefalte innlegg

Her er noen bilder av min F80 M3 DCT.  Den er azuritsort metallic med sort helskinn.  Drømmebil for min del, og kommer nok til å bli mye brukt.  Sort M3-felg på sommer og 19" M3-felg på vinter.  Ingen store planer for bilen, annet enn at siderutene skal byttes til originale uten soting i løpet av november.  Får se om det kan bli bytting av sommerfelger til våren, samt trolig M-Performance-pedealer, ellers er jeg meget fornøyd med bilen som den er :)

 

Det jeg har gjort til nå er å foliere kanaler, hjulbuer bak, flate under koffertlokk og noe av fronten for å minimere sjansen til lakkskader.  Særlig bakskjermer er utsatt for det ettersom de ofte treffes av dritt som kastes fra forhjulene.

 

Noen bilder:

IMG_5635.JPG

IMG_5634.JPG

IMG_5630.JPG

IMG_5598.JPG

IMG_5554.JPG

IMG_5553.JPG

IMG_5567.JPG

m3_inni.jpg

m3_seter.jpg

m3_motor.jpg

Endret av gregus
Endret oversikt, ny bil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)

Scandinano i Drammen gjorde folieringen. Syns de gjorde en meget bra jobb!  De hadde inne både M6, M4 og en Ferrari i tillegg da jeg var der, så tydeligvis flere som gir dem tillit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)  Jeg er enig, ganske praktisk, men med M Drivers package har den toppfart på 280 og jeg tror ikke den gjør seg bort på bane, selv om jeg ikke har testet det..enda :) Gleder meg til kjørekurs i regi BMW i Tyskland også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha :)

 

Høres ut som en guttedrøm som går i oppfyllelse, M3 og BMW kjørekurs i Tyskland

Stemmer bra det ja :)  Kjørekurs blir vel neppe før til våren, men greit å ha noe å se frem til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • gregus changed the title to Phytonicblå X5 M50d (fra s. 8)
  • gregus changed the title to X5 M50d (fra s. 8) i4 M50 (fra s. 9)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...