Gå til innhold

X5 M50d (fra s. 8) i4 M50 (fra s. 9)


gregus
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Rå bil! :)

Kjøpte du den helt ny?

Hvordan foregår dette med kjørekurs i regi av BMW..?

Vurderer ny M3 eller i8 selv, muligens iløpet av året.

 

BMW selger rådet meg dog til å vente til neste år om det blir M3 fordi effektavgiften da skal helt bort.

Gratulerer med nydelig bil!

Og jeg lurer veldig på hva du evt. skal erstatte de orginale felgene med, for ikke mye som slår de, etter min mening - særlig i sort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)  Veldig fornøyd!

Ikke helt bestemt meg for om jeg skal erstatte felgene, men har det oppe til vurdering.  Kan røpe at det er HRE som vurderes, men hvilke får man vente og se.

Kjørekurs i regi av BMW foregår slik at jeg har fått en voucher og instruksjon til hvordan jeg kan bestille.  I følge BMW legges årets program ut i løpet av februar, så jeg kan snart bestille kurs.  Så er det vel bare å komme seg dit.

Kjøpte bilen brukt av Bavaria.  Hadde ikke tålmodighet til å vente på ny, selv om det kanskje hadde lønnet seg mtp effektavgiftsreduksjon og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du vurderer HRE felger, men blir ikke det veldig dyrt med så dyr dollar? Jeg er glad jeg kjøpte min når dollaren var under 6 kr og selv då var de mer enn dyre nok. 

Vet ikke hvilke du vurderer, men vil anbefale monoblock som er lettere enn 3 delte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir veldig dyrt ja :-(  Så er ikke sikker, og vurderer litt frem og tilbake.  Dollaren kan jo fort svekke seg igjen, så da er det kanskje greit å vente..men de er jo så grisefete, så det er jo vanskelig :)

Det er av monoblockfelgene som er oppe til vurdering ja.  Har fått pris fra HRE, 4 ukers leveringstid, men er enda i tenkeboksen..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har booket kjørekurs på Nürburgring i september, gleder meg en smule, selv om det ble litt senere i sesongen enn planlagt!

HRE-felger er foreløpig lagt på is, må vente til sommerhjulene er på før jeg klarer å bestemme meg for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • gregus changed the title to Phytonicblå X5 M50d (fra s. 8)
  • gregus changed the title to X5 M50d (fra s. 8) i4 M50 (fra s. 9)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...