Gå til innhold

Z3M Coupe - M Coupe'n er på sykeperm!


fxslin
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, N.E.W. skrev:

Gratulerer masse - veldig kult at du fikk deg en Coupe....også rød da gitt - knalltøft. Vil tro dette er den eneste røde Coupé'n i landet??

Har sett en som var såvidt innom finn.no som stod på svenske skilt. Den mener jeg stod for salg i haugesundsområdet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med rød coupe. Gratulerer med enda en z bil. Kan ikke være mange røde av disse her til lands. Tror aldri jeg har sett en eneste en. Har du kanskje den eneste z3 coupe i rød? Kan noen bekrefte. Uansett blir dette gøy og følge med på. Blir dette banebil, eller blir roadster fortsatt det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Skulebollen skrev:

Gromt med coupe! Dette er vel noe helt annet på bane enn cab rekner jeg med?

Tja, vet ikke ennå :-D  Men skal jo i teorien være bedre dette.

13 timer siden, StigJ skrev:

Gratulerer med grom bil i grom farge! :wub: Kan du være så snill og sette den såpass langt inn på lager at du glemmer den for en lengre periode og ber meg kjøpe den om 10 års tid? :P

 

Akkurat nå føles det litt ut som at denne kommer jeg til å beholde lenge, men det har jeg sagt før :-D  

10 timer siden, N.E.W. skrev:

Gratulerer masse - veldig kult at du fikk deg en Coupe....også rød da gitt - knalltøft. Vil tro dette er den eneste røde Coupé'n i landet??

Jeg personlig har ikke sett en Hellrot Coupe på norske skilter enda,  vet om 4-5 Hellrot Roadstere og minst en Imola Z3M roadster. Det er uansett ikke mange av disse i Hellrot i vårt lange land. Hadde håpet at @stigj hadde fasiten på dette.

2 timer siden, Cbrooen skrev:

Blir dette banebil, eller blir roadster fortsatt det? 

Litt usikker, men nå er lysten til å rigge denne til denne som OEM+ bil som kan brukes på trackday. Liker jo å kunne bruke bilene mine litt. Først ut er skikkelig service på den + noen tøffe felger ( tar gjerne imot tips på dette, sikler litt på rondel 0021 til denne)

Men jeg må lande litt og gjøre ferdig en del prosjekter som tidligere nevnt, har måttet steppe litt opp i hjemmet med oppusning prosjekter. Så coupen blir har blitt satt på lager fram til Juli ihvertfall også må jeg få orden på 2.8'ern.

Status 2.8'ern: Den var på 4hjulskontroll i dag, så må bare få bestilt time og få det nye settet inn i vognkortet. Så da er bilen egentlig "good to go", så skal jeg tenke meg litt om det blir salg av denne eller ikke i nær framtid.  

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Slavearbeider'n skrev:

Denne må du jo bare prøve Schnitzer hjula mine på. Det hadde blitt så gromt

Ja, de er nok perfekt match. Spesielt når jeg får på litt senk på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, fxslin skrev:

Jeg personlig har ikke sett en Hellrot Coupe på norske skilter enda,  vet om 4-5 Hellrot Roadstere og minst en Imola Z3M roadster. Det er uansett ikke mange av disse i Hellrot i vårt lange land. Hadde håpet at @stigj hadde fasiten på dette.

 

 

 

Hørte snakk om en rød Z3C for noen år siden som var i Norge, men den brant opp i en garasjebrann. Skal ikke se bort i fra at du har norges eneste røde Z3C 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, N.E.W. skrev:

Hørte snakk om en rød Z3C for noen år siden som var i Norge, men den brant opp i en garasjebrann. Skal ikke se bort i fra at du har norges eneste røde Z3C 😊

Har sjekket litt i dataene her. Jeg fant bare en tidligere registret rød Z3C, den ble vraket den 11.09.2005 (avregistrert 30.05.2005). Finner ingen røde Z3C på skilter per dags dato.

Dette har jeg i mine data'er nå for Z3 Coupe med skilter (med forbehold om grove feil):

z3coupes_24052019.png.005181b96cce2b3c7de74df14eff583a.png

 

3 timer siden, Geir Anders skrev:

Tøft. Skrev vel til deg tidligere at du burde få deg en coupe å kjøre på bane med! Er det planen?

Lov å spørre hva du måtte ut med? Får veldig lyst på selv, da jeg fortsatt angrer på salget av min :(

Du får skaffe deg en igjen nå. Jeg innbiller meg at prisene begynner å stabilisere seg på disse og at gode eksemplarer går litt opp igjen i pris disse dager. (Ang. pris send meg PM)

Endret av fxslin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, fxslin skrev:

Har sjekket litt i dataene her. Jeg fant bare en tidligere registret rød Z3C, den ble vraket den 11.09.2005 (avregistrert 30.05.2005). Finner ingen røde Z3C på skilter per dags dato.

Da er det sikkert den som gikk tapt i den brannen jeg nevnte.

Ekstremt kult at du «ooooops did it again» med en Coupe, som attpåtil er rød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fabelaktig bil! Synes disse er litt snodige i bakpartiet, men har fått mer og mer sansen for de, og husker jeg leste om testen av Z3 M coupé i bilblad når jeg var liten og ble fascinert og opphengt i "roadsteren som ble coupé". En sjelden sak uten tvil! And these hips don't lie! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, papertiger skrev:

Gratulerer med fabelaktig bil! Synes disse er litt snodige i bakpartiet, men har fått mer og mer sansen for de, og husker jeg leste om testen av Z3 M coupé i bilblad når jeg var liten og ble fascinert og opphengt i "roadsteren som ble coupé". En sjelden sak uten tvil! And these hips don't lie! 

Takker! Jeg er en av de som syntes de var stygge når de kom på markedet og kunne ikke skjønne hva BMW drev med :-) Tok bare 20 år før jeg forsto at de hadde rett med designet. Men ja, Z3’er er hat eller elsk mtp designet.  Som du sier de hoftene er veldig fine, spesielt når en har tid å sette seg ned og studere/følge linjene fra bakparten og forover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • fxslin changed the title to Z3M Coupe - M Coupe'n er på sykeperm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...