Gå til innhold

E 30 Ferdig (blir man aldri)


tpmek
 Share

Anbefalte innlegg

 En av Fordelene var at jeg kunne kaste de 2 andre dynamoene jeg hadde liggende.  For nå tik jeg meg bryet med å sjekke de.Ja Det er tilfredsstillende å kunne shaine litt brukte deler istedet for bare å kjøpe nytt. Sand/glassblåse kabinettet er den smarteste investeringen jeg har gjort. Har spart meg for mangen kroner allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Bimmerlorris skrev:

Mye mulig, men poenget her er at tpmek drømmer om åtter i bilen 😃👍

Hehe det hadde vært artig det. Var vel en sånn frustrasjonoppdatering for noen år siden når jeg sprettet motoren. Er vel noen som er godkjennt med V8 med de nye reglene ettersom jeg har forstått.

Det for bli en annen gang for min del 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fått på skilt😇😇 tidsriktige sådan.Men ikke godkjennt enda. Mangler begge lydhornene.

Har fått prøvekjørt litt Og virker som den skal. Deilig sekser lyd som nesten bikker bunn på turtelleren😂. Men enten så har jeg mistet teken på å skru, for oljelekkasjene står i kø 🤨. Ellers så er det sånn passe kvalitet på uorginale pakninger. Har fått sendt avgårde bunnpanne og toppdeksel på planing, så får vi se om det blir tett. Men gøy har det vært å få kjørt litt.

2AEFB91B-7E6A-4A61-BD8E-5D604DC4D9EF.jpeg

6ED23455-56B1-49A5-BAB2-643AD56225C1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, Lillehammerregga og greier 😅👍 Ikke at det hjalp rustmessig at den har gått på relativt usalta veier der oppe i Oppland 😅 Men det kan jo hende den ikke gikk lenge der oppe da 🧐 Min gamle Opel Corsa A fra 1985 har gått i Gausdaltraktene i hele sitt liv og den har sluppet billig unna 😉 Nesten ikke rust på undersiden. Så usalta veier har mye å si. Men den har fått en del rust de to årene jeg har hatt den her i Hamar og den saltslushen de bruker for tiden 🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bimmerlorris skrev:
6 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Se der ja, Lillehammerregga og greier 😅👍 Ikke at det hjalp rustmessig at den har gått på relativt usalta veier der oppe i Oppland 😅 Men det kan jo hende den ikke gikk lenge der oppe da 🧐 Min gamle Opel Corsa A fra 1985 har gått i Gausdaltraktene i hele sitt liv og den har sluppet billig unna 😉 Nesten ikke rust på undersiden. Så usalta veier har mye å si. Men den har fått en del rust de to årene jeg har hatt den her i Hamar og den saltslushen de bruker for tiden 🤮

Jadda den ble solgt ny på Lillehammer. Og hentet av meg på Lillehammer. Meeeget bra for rust 😂😂😂😂 men nå er den bra 🤪. Ja de bruker den saltslushet her i Bergen også, er noe f...skap!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tpmek skrev:

 

Men har den gått mye i selve Lillehammer og kjørt mye på E6 så har den jo uansett fått mye saltjuling. Kan jo være at han har pendlet mye med. Kanskje jobbet på hamar eller no sånt 🤷‍♂️ Har bilen gått langt ? Ellers så ruster jo alt dersom det ikke blir vedlikeholdt 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...