Gå til innhold

E 30 Ferdig (blir man aldri)


tpmek
 Share

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, tpmek skrev:

Takker for det. Er litt motiverende å montere på ting, enn bare å slite det fra hverandre 😜

Tror jeg på! Håper jeg komer så lang på prosjektet mitt etterhvert, vurderer å selge nå som jeg er utav jobb :/

hor lenge har du på byggetid til nå? skal være ferdig til sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, danskiii skrev:

Tror jeg på! Håper jeg komer så lang på prosjektet mitt etterhvert, vurderer å selge nå som jeg er utav jobb :/

hor lenge har du på byggetid til nå? skal være ferdig til sommeren?

Kjøpte den september 2014. Hadde vært artig å få den på veien til sommeren,men den har ikke første pri. Travel småbarnspappa ((twins) også. 5-4 rotasjon offshore, så det går i rykk og napp. Ja erman uten jobb så får jo sånne ting som dette lide dessverre. Håper det ordner seg for deg raskt i jobbsituasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, RF91 skrev:

Ser som vanlig veldig bra ut :) Men ke e grunnen til at du bruka originale stålrøyr og ikkje koparrøyr? Lettare å bøyga og dei held seg lenger :)

Takk takk.

Det var no det at det var tilgjengelig å få kjøpt , og rette fine lengder. Litt værre å jobbe med enn kobber, da de er vesentlig hardere men desto penere. Om de holder seg lengre vet jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg svingt lakksprøyten litt, mattet ned hele bunnen for så sprøyte to strøk med sealer for å øke heft i underlaget. Fikk ånden over meg ,å sprøytet motorrommet også. Fornøyd med egen innsats i dag 👍 Ble litt amputerte bilder😇

ikke heelt fornøyd med fargen, men la gå 🙈

IMG_1007.JPG

IMG_1008.JPG

IMG_1011.JPG

IMG_1012.JPG

IMG_1014.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, volvobrage skrev:

Koffor er du ikkje fornøgd med fargen?

Lakkeringa såg veldig bra ut!:)

Den er for mørk blå, skal være mye lysere. Men er litt i tenkeboksen om jeg skal la det synke litt inn i hodet , mulig jeg går for den. Lakkeringen ble bra. Har ikke tatt i en lakksprøyte på 20 år😂😂 noen støvkorn ble det.

men er jo ett motorrom og mye blir " kledd" inn.

fikk ett lite drypp fra sprøyten, burde rengjort den litt mellom blandingene.

IMG_1015.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt arbeid med tanken i dag. Et jævla klor å få tankmåleren til å sitte i den nye tanken. Litt bøying av mothaker å syrefri vaselin fikk jeg vridd den på plass.

IMG_1242.JPG

IMG_1243.JPG

IMG_1244.JPG

IMG_1245.JPG

IMG_1246.JPG

Endret av tpmek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...