Gå til innhold

- The Landyacht - E38 740 " coilovers 1/2 på "


Magnus.
 Share

Anbefalte innlegg

On 23.12.2015 at 14.41, DanielStance skrev:

Svart facelift E38 er digge! Ser frem til nye oppdateringer :)

 

Tror oransje blink framme hadde vært kult.

 

Hva er greien med de rattene der egentlig? Ser så mange av de som ser ut som de er punktert :P

Det blir nok oransje blinkers foran, helrøde baklykter og sorte sideblinkers :)

Haha, du har et poeng, ser ut som ei gammel ræv. har lyst på m5 ratt, men det er dyrt..

On 8.1.2016 at 0.31, Shattered skrev:

Heftig! :D

Takk :D

On 9.1.2016 at 20.39, Ron Jeremy skrev:

E38 er kongen blant 7'er.

Og 740 er definitivt ikke feil, skikkelig gangster!

Og så mye mer sjel enn en trist 318i, et valg gjort med hjertet, det liker jeg!

God gammel mafiavogn ja, litt mer gøy å legge pengene i denne enn en 318 ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter juleferien hjemme i nord, kom jeg tilbake til en HELT nedsnødd bil, og siden jeg bor i sentrum. Så gadd jeg ikke og børste av den før den børstet seg selv ( les: mildvær ) 
Men regnet kom tilslutt, å da kan jeg komme med en miniupdate :-D

Har siden bilen ble kjøpt inn slitt med å få varme i bilen, ikke kom det varmluft, og man kunne heller ikke se temperaturen i displayet. 
Tenkte det var en fin grunn til og oppdatere til nyere utseende, her er gammel vs den nye montert. 
litt mer fresh med knapper isteden for hjul. 
Godt fornøyd, og det ble lys

IMG_1861_zpsun23yssj.jpg

IMG_1860_zps9egxx2q2.jpg

 

MEN, varmen uteble. Så tok en titt på heater control valven. denne regulerer varme/kulde inn i kupeen. 
Og den var trist innvendig, lekkasje og eir. Bestilte opp et kit på ebay og overhalte den, har ikke bilder av jobben. men har iallefall bilde av kittet, men nye stempel, pakninger osv... 
Ble super bra, nå er bilen  varm når jeg vil, og kald når jeg vil :grin:

IMG_1858_zpszyfik9xh.jpg

 

Fikk i tilegg solgt balong m6 replicaene jeg hadde, og fant et sett 10x20 bbs lm replika med lavt et til salgs. La mellom en 500 lapp og endte opp med disse.

IMG_1862_zpsfjhegw4v.jpg

Hadde tenkt og gå for 19" og ekte hjul ! Men studentøkonomien gjør neppe det mulig i år. 
det ser forsåvidt ut til og bli helt greit. 

P2254905.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gabz skrev:

Nice, stor forbedring på bryteren der ja :) Ikke sett de med rullehjul før faktisk. Og felgene satt pent de!

Var på de alle tidligste e38'ene. Ikke bare ble det finere, men fikk muligheten til å sitte uten lue å votter.

Ja de kommer og sitte pent tror jeg, er samme et bare småe spacers på bildet jeg la ut, det er ikke av min bil. 

 

2 timer siden, tobiastorvik skrev:

Det du har gjort, viser bare att det er ekstremt lite som skal til for å få en pen E38! :) Følger med videre :)

 

Takk, men er nok bare et "arkivfoto" fra nett for og illustrere hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_20160202_125056_zps7p8tz8qs.jpg

Ble rygga på idag..
Fikk heldigvis stoppet jæveln, han kjeftet først på meg ( ? )

Så kunne han lime dette for meg siden han hadde jobbet som oppretter i sin ungdom. Og det ville ikke å vises at det hadde vært skade der..
 Jeg dro og fikk taksert skaden til 6250,-  :eek:  in my ass at det hadde blitt bra med litt lim...

Endret av magnus-e-30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Han som kjørte på meg var tverr, så det ble forsikringssak av det. Og taksering hos bmw, beløpet nærmet seg 3 ganger mer enn først antatt. 8)
Ba om kontant oppgjør, så pengene er på konto nå og jeg har bestilt nytt panser,skjerm, støtfanger foran og bak. 
Tenkte og kjøre muffler delete å clean bakende.

Fikk og pakke fra koed med servicedeler, og brev med sort N-merker. :smile:

IMG_1863_zpscrkegd47.jpg

IMG_1865_zps5igi6uxt.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja absolutt hell i uhell. Kjipt med så mye styr å en tverr jævel som rygga på meg. Men løste seg greit for meg iallefall :grin: Bare og få opp delene nå og se om de må lakkes eller ikke, var heldig og fikk tak i sorte deler. Men er usikker på hvilken lakk kode..
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått opp alle delene jeg kjøpte tidligere i uke, fikk sendt de opp med nimber. ganske greit, fikk dem levert på døren her hjemme. 

Iløpet av helgen har jeg montert sort panser, sprekkfri støtfanger foran, og støtfanger uten hull til eksos bak. Tok og utførte en muffler delete i samme slengen.. Ble litt vel mye brumming på 1500 omdreininger, så må finne noen potter som demper litt iallefall. :)
Legger ved noen bilder. Skal se om jeg finner en film av lyden og.

Har kjøpt ei alpinaleppe som jeg må få arrangert frakt på. 
Åsså satser jeg på at det er sommerdekkføre snart, for de vinterhjulene er rimelig krise :-?

 

IMG_1870_zps6urjyl0p.jpg

IMG_1872_zpszscxyica.jpg

Endret av magnus-e-30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...