Gå til innhold

Min e91 325d + S1000RR


mowz
 Share

Anbefalte innlegg

Hmmm. Jeg kan ikke si jeg har merket mye til understyring på min, jeg ble overrasket over hvor mye mindre understyring det var på denne i forhold til min e92. Men ja kanskje det er noe å vurdere, dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Jeg kan ikke si jeg har merket mye til understyring på min, jeg ble overrasket over hvor mye mindre understyring det var på denne i forhold til min e92. Men ja kanskje det er noe å vurdere, dyrt?

Nå husker jeg ikke helt prisen, men ofte koed selger brukte for 400-500 tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig vasket bilen regn for salt og drit! Første dagen det ikke var kaldere en et par minus :-)

 

MEN fikk en steinsprut et par dager før som sprakk ruta ganske fort pga stor temperatur forskjeller i sprengkulda... Så da blir det ny frontrute! :-)

 

20160124_150352.jpg

Endret av mowz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, ahj skrev:

Er det Performance splittede du har på frontfangeren? :)

Endelig fungerer det å sitere etter oppdateringen :-)

Er ikke sikker på om det er performance, de er i alle fall originale i carbon som vist under. 

Spoiler.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
On ‎14‎.‎05‎.‎2016 at 23.09, 330_Simonsen skrev:

Flott E91 du har!!

Har du gjort noe med den motor messing? 

Takk! Veldig fornøyd så langt.

Det står på ESS steg 2, Wagner Intercooler, K&N filter og eksos fra 335. Har også innstallert Quaife diff med brems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • mowz changed the title to Min e91 325d LCI Steg 4 + S1000RR (EU godkjenning + Awron måling hk/Nm)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...