mowz Skrevet August 4 Forfatter Share Skrevet August 4 (endret) Glemte custom oppstartsanimasjon: Endret August 5 av mowz Lars89, Otis, TRF og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 5 Share Skrevet August 5 En stund siden du har vært aktiv her ja 🤔 Mye gromme oppgraderinger 👌 mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 5 Forfatter Share Skrevet August 5 2 timer siden, Daniel. skrev: En stund siden du har vært aktiv her ja 🤔 Mye gromme oppgraderinger 👌 Ja det var en god stund siden ja.... Takker 🙂👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 9 Share Skrevet August 9 er det fortsatt solenoid injektorer på denne ? er registeret flyttet noe opp eller har du fortsatt bra drag fra 1200omd ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 12 Forfatter Share Skrevet August 12 På 9.8.2024 den 15.03, Ingvaldsen skrev: er det fortsatt solenoid injektorer på denne ? er registeret flyttet noe opp eller har du fortsatt bra drag fra 1200omd ? Detaljene rundt dette vet jeg faktisk ikke, TRF som har stått for den biten, men vet injektorer er oppgradert ifbm steg 4 når jeg hadde det oppsettet. Steg 5 turboen krevde også større dieselpumpe. Registeret er flyttet en del oppover på steg 5 turboen, slik at den drar nesten opp mot sperra. Dette for å kunne øke effekten "tryggere" da moment på lavere turtall allerede ligger høyt ifht begrensninger slik jeg forstod det. Det er også oppgradert til en ganske stiv clutch på steg 4 for å håndtere momentet. Steg 5 turboen gir en mye mer sportslig følelse, man slipper den diesel følelsen at du har masse lavt men dør på topp. Men det er fremdeles ett meget brukbart register i bunn og turboen er faktisk mer responsiv enn jeg hadde "fryktet". Ladetrykket begynner vel å snike seg inn fra 1500 rpm med litt last. Skal bli gøy å få den i benken og se grafen Metanol ga også et merkbart ekstra dytt. Tror jeg målte nesten halvsekundet raskere fra 80-120kmh (litt avhengig av hvilket modus man kjører på controlleren, om man styrer kun på ladetrykk eller også på egt) skoglund reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 du har ikke vurdert 8hp konvertering nå som det har blitt så enkelt, spesielt på den modellen du har ? slipper alt styre med trasig kløtsj og svinghjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 13 Forfatter Share Skrevet August 13 12 timer siden, Ingvaldsen skrev: du har ikke vurdert 8hp konvertering nå som det har blitt så enkelt, spesielt på den modellen du har ? slipper alt styre med trasig kløtsj og svinghjul. Nei, det har aldri vært ett tema egentlig. Er vel ikke så mange 325d stasjonsvogn med manuell der ute, så får bevare de som er 🙂 Sikkert raskere med automat men mer moro å gire sjøl lws, mathiseeen, Ingvaldsen og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå