Gå til innhold

Min e91 325d + S1000RR


mowz
 Share

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Daniel. skrev:

Er litt fancy den skjermen der 🤔 Men hvorfor er alt på tysk på Steg 4 og engelsk på original? :P

Liker den godt jeg! Et par ting kunne vært forbedret men alt i alt veldig fornøyd. Fankern så oppmerksom du er :-) 

Når jeg fikk den var alt på tysk, også måtte man såklart ha PC med windows 7 av alle ting for å endre FW på den, så det tok litt tid å få ordnet, men nå har jeg en dedikert Awron PC :-P Det er vel en 6mnd mellom de 2 bildene, du som er så oppmerksom ser kanskje at det er forskjellig stereo på bildene også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mowz skrev:

Liker den godt jeg! Et par ting kunne vært forbedret men alt i alt veldig fornøyd. Fankern så oppmerksom du er :-) 

Når jeg fikk den var alt på tysk, også måtte man såklart ha PC med windows 7 av alle ting for å endre FW på den, så det tok litt tid å få ordnet, men nå har jeg en dedikert Awron PC :-P Det er vel en 6mnd mellom de 2 bildene, du som er så oppmerksom ser kanskje at det er forskjellig stereo på bildene også ;-)

Virker kjekk å ha i hvertfall. Enklere å holde kontroll på temperaturer og sånt. :)

Ah, virker som flere program til bil er ganske pirkete på hvilken Windows man på PCen. 🤔

Øhhhh.. Selvfølgelig lå jeg merke til det!

 

(not)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daniel. skrev:

Virker kjekk å ha i hvertfall. Enklere å holde kontroll på temperaturer og sånt. :)

Ah, virker som flere program til bil er ganske pirkete på hvilken Windows man på PCen. 🤔

Øhhhh.. Selvfølgelig lå jeg merke til det!

 

(not)

Ja kjekk for å holde kontroll på temp. Kjølevæske temperaturen kan du jo få ut i diplayet i instrumentpanelet, men på diesel bilene er det ikke noe oljetemp sensor så denne må legges opp selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, mowz skrev:

Ja kjekk for å holde kontroll på temp. Kjølevæske temperaturen kan du jo få ut i diplayet i instrumentpanelet, men på diesel bilene er det ikke noe oljetemp sensor så denne må legges opp selv :-)

Det vet jeg. Brukte den til tider i 325en :) Men er litt tungvindt måte å få den fram da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Daniel. skrev:

Det vet jeg. Brukte den til tider i 325en :) Men er litt tungvindt måte å få den fram da.

Ja, helt klart!

Litt klønete å legge opp ledninger til olje sensor og 😜 men digg å ha begge tilgjengelig i displayet. Tar ganske lang tid før olja blir god og varm, så greit å vite 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, mowz skrev:

Ja, helt klart!

Litt klønete å legge opp ledninger til olje sensor og 😜 men digg å ha begge tilgjengelig i displayet. Tar ganske lang tid før olja blir god og varm, så greit å vite 😊

Heldigvis noe du kun måtte gjøre en gang da :P Skal du ha den opp i instrumentpanelet må du jo gjøre det hver gang du starter bilen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Daniel. skrev:

Heldigvis noe du kun måtte gjøre en gang da :P Skal du ha den opp i instrumentpanelet må du jo gjøre det hver gang du starter bilen :lol:

Bare å la motoren stå og gå... 😁 så har du varm olje klar til å gasse på også! Kun fordeler 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg på Klev Tuning og venter på montering av fuel kontroller og mapping på s1000rr. 

Tar time eller to før det blir benking, så kjeder meg litt 😜 Noen som vil gjette på resultater? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mowz skrev:

Da sitter jeg på Klev Tuning og venter på montering av fuel kontroller og mapping på s1000rr. 

Tar time eller to før det blir benking, så kjeder meg litt 😜 Noen som vil gjette på resultater? 😊

85 whp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...