Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Mange takk, @hanzhe! Godt å høre at den faller i smak :) 

Har Excel-ark med så å si alle utgifter jeg hadde på bilen faktisk. TCO ligger på ca 140 000kr. Neste prosjekt får definitivt litt mer motor, ja. Sekser var en av de største savnene med denne, så blir hvertfall 525/530D i neste. Sikler også litt på E36 M3 men den blir hakket mer upraktisk, så får se. Sekser må det hvertfall bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såppas ja, enkelte punkter som trakk opp utgiftene? Kan tenke meg anlegget var høyt oppe der.

3 år med min E60 snart nå, ingenting alvorlig å utsette på den. Ser på E46-prosjektet ditt at du har begynt å handle litt allerede, pass på at du ikke svir av for mye penger på oppfiksing av den nå da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt her og der, ja. Anlegget ble cirka 20k alene. Også er det jo senk, lakkering, M-sport etc. Blir ganske voksen kvittering etterhvert :) Var veldig trofast denne også, hadde den siden februar i fjor og ga meg null problemer, egentlig. Bare tatt jevnlige servicer. Ble litt lei etter 6 E39 og bare små motorer, selv om den var praktisk og økonomisk så ble jeg sugen på noe nytt. Hadde jeg visst at jeg skulle selge etter et års tid hadde jeg nok ikke brukt så mye penger på den. Men den ble jo bra til slutt da, så nye eier har virkelig en god bil å kose seg med!

Ja, skal passe på det. E46'en hadde litt mer småfiks enn forventet, men skal sørge for å ikke bruke alt for mye på den. Foreløpig ligger jeg greit an! Får se hva både den og E87 selger for, og hva jeg dermed for råd til når jeg skal ha ny. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AndeRsen94 skrev:

 

Tusen takk! Veldig hyggelig å høre :)

42 minutter siden, Thundercoil skrev:

 

Untz untz! Haha, takk for det :) Oh yes, utrolig tilfredsstillende når jeg endelig fikk kastet de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...