Gå til innhold

Mr Myklands f31xd oppdatering eksos og vinge 02.07


Anbefalte innlegg

Godt med alt som er skrevet inn i vognkortet og bilen din er perfekt senket.:).

De der nutsa dine har jeg en veldig dårlig erfaring med gitt...

Stod en laaaav Golf på siden der jeg parkerte med sikkert spacet felger type flate og med sånn du har.

Hastet inni butikk og i det jeg skulle løpe inn ,traff jeg ytterste del av leggen i den unnskyld utrykket,jæææævlaaa drapsmutteren.:(.Og det var smerte fra høyeste hold .

Sa det til dama som kjørte Golfen,neste gang jeg møter på deg og drapsgolfen,annmelder jeg deg for drapsforsøk på åpen gate :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, sveigis skrev:

Godt med alt som er skrevet inn i vognkortet og bilen din er perfekt senket.:).

De der nutsa dine har jeg en veldig dårlig erfaring med gitt...

Stod en laaaav Golf på siden der jeg parkerte med sikkert spacet felger type flate og med sånn du har.

Hastet inni butikk og i det jeg skulle løpe inn ,traff jeg ytterste del av leggen i den unnskyld utrykket,jæææævlaaa drapsmutteren.:(.Og det var smerte fra høyeste hold .

Sa det til dama som kjørte Golfen,neste gang jeg møter på deg og drapsgolfen,annmelder jeg deg for drapsforsøk på åpen gate :).

Veldig deilig å få det i vognkortet :) Ble selv veldig fornøyd med høyden etter senk :) 

Ser den med de mutterene er litt skumle, men på mine felger så er de godt innforbi felgkanten så skal litt til for å treffe de. Politiet stoppet på siden av meg her for 2 uker siden da jeg hadde sommerfelgene og de på, de gikk bort og studerte de og snakket litt sammen så jeg. De gikk forbi meg uten å kommentere noe :P

18 timer siden, fxslin skrev:

Denne har jeg ikke fått med meg! Nydelig bil! Merker jeg begynner å få sansen for hvite biler med svarte detaljer!

Takk takk :)Begynner å bli rimelig fornøyd med utsende på bilen nå :) Har lurt på i det siste på å legge ut bilen for salg og se om det er noen som vil ha bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
  • 2 years later...
On 7/2/2018 at 6:47 PM, Mr Mykland said:

Ser her at det må en liten oppdatering til:) Ikke gjort så mye med bilen montert 335 eksos og m performance vinge back :) Ellers så sikler enn litt på luft :D noen som har erfaring med dette?:) Legger ved et par bilder :)

image.jpeg

image.jpeg

Hvilke fjærer endte du med på denne? 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...