Gå til innhold

1988 E34 535ia, solgt.


viggo E34
 Share

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Har du manuell i din ? Blir nok ikke aktuelt at jeg monterer kvasskam, bortsett fra dersom den Febi-kammen jeg monterte ikke har god kvalitet. Må jeg skifte, så kan det kanskje hende jeg går for litt moro sånn som du har ☺️ Men som jeg har sagt tidligere så er jeg ikke noe særlig opptatt av motor. Ærlig talt, dersom noen hadde tilbudt meg en 520 i 100% tilstand, hadde jeg bytta på flekken. Jeg liker bare lyden av disse sekserene enten det er 2 liter eller 3,5 😅 og mest av alt utseendet på modellen 😃

her var jo kvasskam montert før mitt eie, min er og automat. 0-100 er oppgitt til 8.8s, min gikk på 8-8.4s. med manuel er disse oppgitt til 7.7s så at kam har noe for seg det har den nokk. joda, er dels enig i det du sier ang 520 men liker m30 lyden og bunndraget bedre🙈 men liker forbruket på m50 bedre gjenn🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mortenej skrev:

Gratulerer med EU ok bil Viggo :)

Flott å se at du fikk ned CO'n så den kom seg innafor, og kjekt at Verkstedet kunne ta dette på sparket:)

 

 

takker for det, ja dem er veldig greie sånn stortsett utpå her. liten plass så får man ofte litt ekstra☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, viggo E34 skrev:

her var jo kvasskam montert før mitt eie, min er og automat. 0-100 er oppgitt til 8.8s, min gikk på 8-8.4s. med manuel er disse oppgitt til 7.7s så at kam har noe for seg det har den nokk. joda, er dels enig i det du sier ang 520 men liker m30 lyden og bunndraget bedre🙈 men liker forbruket på m50 bedre gjenn🙈😅

Det er neimen ikke dårlig å klare oppgitt 0-100 så ja det tyder på at kvasskammen hjelper på. Din har vel nærmere 300k på tellern din også ? He he skal ikke si at det ikke er kos med godt bånndrag og lyden i M30’n er jævlig fin 😍👍 Mye smil pr mil 🥳🤘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Det er neimen ikke dårlig å klare oppgitt 0-100 så ja det tyder på at kvasskammen hjelper på. Din har vel nærmere 300k på tellern din også ? He he skal ikke si at det ikke er kos med godt bånndrag og lyden i M30’n er jævlig fin 😍👍 Mye smil pr mil 🥳🤘

vet ikke helt nøyaktig km.stand da den hadde stoppa på 299996 å der hadde den stått ei stund utifra va jeg kunne se på vegvesenet sine sider så antar den har gått ca 350+- idag. km teller hadde stoppa ca 2 år før jeg fikk taki den å det clusteret jeg satte inn hadde ca 240k å har idag gått 273xxx så antar ca 350-370 ish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var første skikkelige prøvetur unnagjort etter toppen var av, har bare putra rundt på bygda siden den ble sammensatt. så idag ble det 26 feilfrie mil👌🏼 fikk og tak på festebrakett til bakfanger så denne ble montert i går, ble og vasket en runde etter å stått i deler en lenger periode. før jeg kom så langt å få montert bakfanger vaske bil fikk jeg trivelig besøk av Morten og 520vogna hans, flott vogn dette altså:bmw:

ellers ble det montert ny kilereimer

prata meg bort på tur nedover og så glemte helt å ta bilder🙈

Endret av viggo E34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Vurderer da å selge bilen... setter prislapp på 80k så kan man bli enig om va som skal følge med og til hvilken pris. 

Slenger med ett gammelt bilde

DSC_0015_2.thumb.JPG.7dccd45e7c88df73fea34df9a84d658f.JPG

Er på jobb akkurat nå så får tatt no bilder når å lage anonse når jeg kommer hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/15/2020 at 12:09 PM, viggo E34 said:

da var første skikkelige prøvetur unnagjort etter toppen var av, har bare putra rundt på bygda siden den ble sammensatt. så idag ble det 26 feilfrie mil👌🏼 fikk og tak på festebrakett til bakfanger så denne ble montert i går, ble og vasket en runde etter å stått i deler en lenger periode. før jeg kom så langt å få montert bakfanger vaske bil fikk jeg trivelig besøk av Morten og 520vogna hans, flott vogn dette altså:bmw:

ellers ble det montert ny kilereimer

prata meg bort på tur nedover og så glemte helt å ta bilder🙈

Takker Viggo.

Koser meg virkelig med denne. føler jeg har vært heldig med denne, så skal fortsette å ta godt vare på den.

Har tatt over jobben til F10 som dailydriver.

 

Du tynner ut i bilparken.... fått napp på noen av bilene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • viggo E34 changed the title to 1988 E34 535ia, selges.

Selger nå denne, tenker 65k er en fin pris for ny eier. Da får kjøper med alt for ombygging til manuel, eizenmann m5 ss bakpotte, simons mellompotte, komplett sett med lister nytt i eske. M5 ths hjul, å masse generelt alt som er av e34 deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja, det får komme når det kommer... har hatt e34 qiden 2005 i mange forskjellige former😅🤷🏽‍♂️ planen er å kun sitte gjenn med peugeot 807 en periode for å få ryddet etter samlivsbrudd og det dette fører med seg av ekstra kostnader👌🏼 så håper å komme sterkere tilbake med noe grommere senere 😉

 

 

 

Endret av viggo E34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • viggo E34 changed the title to 1988 E34 535ia, solgt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...