Gå til innhold

1988 E34 535ia, solgt.


viggo E34
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med veteran Viggo 🎉

Oppdater oss gjerne med litt bilder av bilen, så slipper man å bla seg tilbake for å se 😉 Jeg glemmer fort. Var det sånn at du bygget om denne til manuell kasse ? 

Har du fått solgt 520’n eller ? Det var vel en del rust på den, var det ikke ? Er det mye gjennomrust ? Kanaler og gulv ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

5 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Gratulerer med veteran Viggo 🎉

Oppdater oss gjerne med litt bilder av bilen, så slipper man å bla seg tilbake for å se 😉 Jeg glemmer fort. Var det sånn at du bygget om denne til manuell kasse ? 

Har du fått solgt 520’n eller ? Det var vel en del rust på den, var det ikke ? Er det mye gjennomrust ? Kanaler og gulv ? 

Takk for det :)

Ja blitt litt dårlig med bilder her, må få til no bilder idag. Må ta en vask nå som det er +grader idag, må ha no bilder i forbindelse med veteran forsikring og ;) Denne har fortsatt automat noe jeg trives godt med, såfremt kassa holder en god stund forblir den automat.

520n ble solgt 1.juledag, fantastisk tight og god bil. Den var ikke så ille mtp rust men har en tds som har noe stygg rust som jeg hadde håpet å få utbedret etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat. Automat er digg da 😃 Ihvertfall så lenge den er i god stand. E39’n min har automat og den er overhode ikke så «slurete» som automaten i 520’n (Brocaten) Men klart, er litt mer drivstofføkonomisk med manuell. 

Bra du fikk solgt 520’n da. Håper du fikk det du ønsket for den 🙏 Var jo ganske godt utstyrt mener jeg å huske ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde da bilen på eu kontroll idag, å det gikk jo rett til helvette... DSC_1109.thumb.JPG.3b771ce722a1dbb591c542cf15b16c72.JPG

Artig at det ikke var stort å sette fingern på her :)

Litt bilder av mattsvart veteranfiråtrædve daDSC_1096.thumb.JPG.178980059ee9b43352c2cf450f23a4ea.JPGDSC_1097.thumb.JPG.c41cdacecd2da2ae4b506cb0e81aa27a.JPGDSC_1099.thumb.JPG.c4917ff6c0bb9e8683afe1e4c2f857a6.JPGDSC_1101.thumb.JPG.8dd2de9fb01c1ab0db86b044e765ea73.JPG

Endret av viggo E34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele bilen er matt ja, skulle jo få polert den men har ikke kommet så langt enda... Er i fargen bmw swartz, begge kanaler og litt av gulv ble rustsveist for snart 2 år siden i forbindelse med eu den gang. Ellers er det litt rundt forbi på dører osv men ikke no farlig :)

Ble jo investert i kærcher på senhøsten så ble litt mer morro med vask å fått får meg at det kan være morro med litt polering å slikt og, så vi får se om jeg prøver selv eller om jeg setter det bort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det metallic lakk ? I såfall så kan du jo få opp glansen med en skikkelig lakkrens, rubb og polish 👍 Veldig greit å få sveisa opp rustne kanaler og gulv 😃 Det begynner å bli langt mellom 535 for tiden, så ta godt vare på den 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ble en liten luftetur idag, måtte se på tåkelysfeil bak. Fyra bilen å lot den gå litt så is på rutene forsvant mens jeg så på tåkelys bak, satte på lysene å begge lyste??? Fant ut jeg måtte ta en titt likevell, å så fort jeg rørte på sokkelen på venstre side så vle det mørkt. Var eiret no jævlig kontaktpunktene, så ble bare jeg bytta lykta da jeg hadde lykt liggende. Så får jeg heller se om jeg pusser kontakt punktene senere da det er -10 ute... Var utrolig godt å kjenne draget å høre lyden i den sterke m30 motoren gjenn :) får ta etterkontroll en av di nermeste dagene å justere lys da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du gjorde idag ,tror jeg var godt for sjelen js :).

Er rart hvor gøy det er med disse gamle m30ene .

Jaggu,den er jo veteran og,det er ikke dårlig .

Denne uken ,skal jeg ha start på min og.

Har ikke vært rørt siden før jul og savner svevet ,ja alt .

Ps den fargen er lett å friske opp og den kan bli nydelig med rette produkter og voks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel slenge med at der ble bestilt nytt filter til automatkassa så det blir oljeskift med filter der snart :) bestilte og stabstagsforinger da kontrolør på eu antydet at disse burde byttes på sikt så tar det likegodt nå før det blir ett problem :grab:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • viggo E34 changed the title to 1988 E34 535ia, solgt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...