Gå til innhold

Min F20 LCI 120d xDrive, nå med bilder. Nye setebelter med ///M-søm, side 6. Solgt, hva nå?


 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
On 13.6.2016 at 20.52, 330_Simonsen skrev:

Så meget bra ut det der! Speil kappene gjorde seg skikkelig! :D

Ser bremsene dine trenger en liten vask! :D

Takk, takk! :D Joda, den vaskes regelmessig. :wink:

Endret av fupsaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fupsaker skrev:

Hell yeah! Bestilt, betalt, signert. :D

Sweet!

Hvis du drar aleine kan du slå deg sammen med oss når vi skal kjøre bil. Skal antageligvis deles opp tre i hver bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Gorg skrev:

Sweet!

Hvis du drar aleine kan du slå deg sammen med oss når vi skal kjøre bil. Skal antageligvis deles opp tre i hver bil. 

Jeg drar alene, så det sier jeg ja takk til! 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal endelig bilen få ny folie i kabondesign som speilhusene og kanalskjørtene fra M Performance skal på. Så da kommer endelig nye bilder. Ellers lurer jeg på både nye felger, og ikke minst foliering. Men jaggu usikker på farge. Ellers skjer det ikke stort på bilen. Auto start/stopp er kodet vekk, M Performance-logo under oppstart.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ble veldig tøft med vinylen! Trodde først du hadde lagt karbonvinyl på hele bilen :o Glad jeg tok feil :D 

Meget spent på hvilke biler vi får kjøre der nede, tror det er flere M biler og flere heftige coupeer og sedaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, olenikolai skrev:

Blitt utrolig strøken den bilen din! :)

Takk, takk, nå er jeg happy. Kunne tenkt meg en leppe foran og eventuelt eksos. Men da blir det ikke original.

 

17 timer siden, Gorg skrev:

Ble veldig tøft med vinylen! Trodde først du hadde lagt karbonvinyl på hele bilen :o Glad jeg tok feil :D 

Meget spent på hvilke biler vi får kjøre der nede, tror det er flere M biler og flere heftige coupeer og sedaner.

Takk, takk! Var like greit å bytte når den originale begynte å flasse av etter kun noen mnd.. Haha, DET hadde tatt seg ut, ville aldri gjort slikt.. Det stod jo spesifikt BMW M models og High Performance vehicles på arket vi skrev under på, så... M2, ja takk! :D Synd det bare er én dag med kjøring.. :wink: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...