Gå til innhold

Vår BMW F10 520D Sophistogrå - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, ///M-ini95 skrev:

For fuck sake mate 😅 Endelig ble det en oppdatering her! Strøkent as usual 😁 Reise sammen neste gang ell? 🙄

Tusen takk kompis, det var på tide med en update! :D 

Hadde vært morro å reise ned sammen en dag! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det lenge siden en oppdatering, hyggelig å lese at du fortsatt har bilen og at alt er vel 😀

Jeg kjører dessverre ikke F10 lenger, savner den hver gang jeg leser F10 tråder. Rett og slett fantastiske biler 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Her var det lenge siden en oppdatering, hyggelig å lese at du fortsatt har bilen og at alt er vel 😀

Jeg kjører dessverre ikke F10 lenger, savner den hver gang jeg leser F10 tråder. Rett og slett fantastiske biler 👍

Tusen takk! :) 

Du hadde en veldig flott F10, og jeg regner med at du kommer sterkt tilbake med en minst like flott bil! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, BimmerFan! skrev:

Tusen takk! :) 

Du hadde en veldig flott F10, og jeg regner med at du kommer sterkt tilbake med en minst like flott bil! :) 

Jo takk for det 😀 Jeg kommer sterkt tilbake i løpet av våren, det er det ingen tvil om 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fahad skrev:

Var på tide ja 🙂 Trodde kanskje du hadde solgt bilen. F10/F11 er peneste 5 serien i mine øyne 😍

Har vurdert salg noen ganger, men har vært så fornøyd med den bilen her at jeg ikke ser vitsen med å bytte den ut med det første. Men vi får se hva tiden bringer :)  Helt enig F10/F11 er tidenes peneste 5-serie :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

Gøy å se liv i tråden igjen og du har jo en av favorittfargene på f10.😀

Bare pass på nå og oppdater oftere ,for her liker jeg og titte 👍

Tusen takk for hyggelige ord! :) 

Jeg skal prøve å oppdatere oftere 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var denne solgt, og ny bil hentet. 

Denne har vært i mitt eierskap i 100 000km og har vært den beste bilen jeg har hatt både når det gjelder kjøreglede og driftssikkerhet. Det ble byttet turbo på garanti pga. ulyd, ellers så har det kun vært bremser som har blitt byttet.

For de som lurer så er den nye bilen også en BMW. Nærmere bestemt en godt utstyrt safirsort 2014 730d X-drive M-sport med bl.a B&O, Adaptive LED hovedlys, Elfenbenshvite Komfortseter i nappaskinn, ventilerte seter, ACC, LCW, LDW og surroundview.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...