Gå til innhold

Norbakken's F30 320d - Solgt!


 Share

Anbefalte innlegg

Halvannet år siden sist innlegg i tråden trenger jeg vel ikke være stolt av, men så har det ikke skjedd nevneverdig mye heller da...

Fikk rettet opp felgen igjen og alt funker utmerket, kan anbefale Oslo felgretting. Felgen sprakk og måtte sveises, men ble veldig bra igjen! 👍🏻

Hadde bilen på ny EU nå i januar, fikk godkjent senkesettet og skrevet det inn i vognkortet - null feil og god stemning.

Siste ukers snøfall har derimot vært en påkjenning for leppa jeg monterte, og et litt ublidt møte med et snøras i veien på lørdag ble nådestøtet. Får se om jeg kjøper samme type igjen, eller om jeg går for splitters. Finner kun splitters i karbon, noe jeg egentlig ikke vil ha, så får se hva det blir til. Likte den ganske godt den leppa jeg hadde 😕

 

30391988-D5FD-4544-99E3-EFF24D601449.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg vurderer å selge F30’n nå 😕 Det er den beste bilen jeg har hatt, men jeg trenger å frigi litt midler for å bygge garasje og da får jeg heller leve med noe litt eldre og enklere enn en strålende 3’er for en periode.

EU-ok i januar, ny service nå etter påske, nye vinterdekk i januar og sommerdekkene har gått én sesong. Bremser byttet rund baut på 96k. Bilen har nå gått 134.000 og viser ingen tegn til feil eller mangler. Tunet til ca 220hk og 450nm hos TSracing på Lørenskog. 

Om noen skulle være interessert er det bare å sende PM 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Da var min tid som F30-eier over. Det har vært tre svært gode år, men måtte ta en «voksen» avgjørelse om å prioritere hus og litt mer langsiktige investeringer. Bilen ble overlevert ny eier i går og får forhåpentligvis et godt liv litt lengre nord på kartet.

Jeg hentet meg imidlertid en ny, gammel bruksbil i kveld, og dessverre for F30’n så må jeg innrømme at det er en oppgradering 🙈 Har heldigvis en E23 og en E28 som holder meg på riktig spor 😂😜

 

85B25523-162F-44B1-9B90-A2722B3F1978.jpeg

DC94D0D3-E50F-44CE-B0EB-B603D26300E6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...