norbakken

Norbakken's F30 320d - Vurderes solgt!

Recommended Posts

Halvannet år siden sist innlegg i tråden trenger jeg vel ikke være stolt av, men så har det ikke skjedd nevneverdig mye heller da...

Fikk rettet opp felgen igjen og alt funker utmerket, kan anbefale Oslo felgretting. Felgen sprakk og måtte sveises, men ble veldig bra igjen! 👍🏻

Hadde bilen på ny EU nå i januar, fikk godkjent senkesettet og skrevet det inn i vognkortet - null feil og god stemning.

Siste ukers snøfall har derimot vært en påkjenning for leppa jeg monterte, og et litt ublidt møte med et snøras i veien på lørdag ble nådestøtet. Får se om jeg kjøper samme type igjen, eller om jeg går for splitters. Finner kun splitters i karbon, noe jeg egentlig ikke vil ha, så får se hva det blir til. Likte den ganske godt den leppa jeg hadde 😕

30391988-D5FD-4544-99E3-EFF24D601449.jpeg

Jeg vurderer å selge F30’n nå 😕 Det er den beste bilen jeg har hatt, men jeg trenger å frigi litt midler for å bygge garasje og da får jeg heller leve med noe litt eldre og enklere enn en strålende 3’er for en periode.

EU-ok i januar, ny service nå etter påske, nye vinterdekk i januar og sommerdekkene har gått én sesong. Bremser byttet rund baut på 96k. Bilen har nå gått 134.000 og viser ingen tegn til feil eller mangler. Tunet til ca 220hk og 450nm hos TSracing på Lørenskog. 

Om noen skulle være interessert er det bare å sende PM 😊