Gå til innhold

Vibrasjon E60 xDrive - LØST etter nesten 7 år


KMT
 Share

Anbefalte innlegg

2007 E60 530XD LCI M Sport sedan

 

Symptomer (desse er litt endra, har streka ut det som ikkje lenger gjelder, sjå post datert 29.06.17)

-Opplever pulserande vibrasjonar (4-5 sek på, 4-5 sek av, 4-5 sek på igjen osv.), hovedsakelig i framsetene, ingenting i rattet, ingen endring ved oppbremsing etter bakbremsbytte.

-Følger hjulhastighet, ikkje turtal, frå rundt 40 km/t og oppover både under jevn fart, akselerasjon og oppbremsing.

-Blir verre oppover i hastighet, aller verst rundt 100 km/t (hakket mindre vibrasjonar over 100 km/t).

-Ingen hakking/betydelig ulyd

-Antispinn/antiskrens kobler inn og rattet tungt å styre ved hard akselerasjon i høg fart på tørr asfalt og nokså rett vei (motor er ikkje modifisert)

 

Min mistanke er at dette med størst sannsynlighet er drivverk- eller hjulrelatert, og har starta feilsøking ut frå det.

 

Feilsøking

1. Har kontrollert hjulene hos 3 ulike felgretterverksted, hjulene er 100% runde og i orden. Men, bilen har hatt påmontert 20" felgar med ulik dim framme vs bak: 235/30 framme og 285/25 bak. Desse skulle iflg felg- og dekkleverandør vera identisk rulleomkrets på.

2. Har inspisert hardykoblingen, ser 100% ut (tilsynelatende ikke slitt)

3. Hadde litt kast i drivaksel venstre bak. Bytta denne i forgårs kun for å oppleve at vibrasjon i hastigheter under 40 km/t vart dempa litt. EDIT 24.10.2016: GAMLE STIKKAKSLINGEN LAGET DEFINITIVT VIBRASJONER, MEN DISSE BLE ERSTATTET AV NYE VIBRASJONER PGA FEIL HJULSTILLING ETTER BYTTE AV DRIVAKSEL.

4. Bytta bremser bak (skiver, klossar og håndbrems) i går pga kast i skivene. Dette fekk bort vibrasjon frå bremsepedalen, men hjelpte ingenting på vibrasjon i bilen forøvrig.

5. Stiller diagnose og tester med og uten xDrive innkobla i ettermiddag. Koblar då frå fordelingskassa for å sjå om det hjelper, i så tilfelle kan det nok tenkast nettopp den (evt deler av den) må byttast.

 

Fortsettelse følger til løsning foreligger

Endret av KMT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

Ref pkt 5. over, var innom BMW-verksted i går der dei påpeika at høgre lager framme var dårlig. Dei meinte dette kunne skape symptomene eg har beskrive i første post. Eg tvila, men håpa. Bytta lageret i går kveld, utan bedring mhp vibrasjon. Dei testa ikkje med/uten xDrive innkobla, sidan dei ikkje hadde trua på at det var der feilen ligg (håpar dei har rett). Dei stilte diagnose, men viste ingen feil som tilsa at bilen skulle vibrere. Dei gjekk over alt av foringar og lager for øvrig, alt såg bra ut.

Fortsetter søken etter syndebukken:

6. Bytta til 4 identiske hjul i går kveld, men bilen vibrerer enno. Dog litt annerledes:
6.1. No er det mest risting når eg slepp opp gasspedalen etter akselerasjon, samt nedoverbakkar (litt i oppoverbakkar også, men definitivt mest nedover). Ikkje lenger sykluser på 4-5s av/på, men meir jevn vibrasjon.
6.2. Graden av vibrasjon er (ganske sjølvsagt) dempa no som eg testar med 18" (4 stk like hjul). Har hatt 20" fram til no, med ulik dekkdim framme vs bak (235/30 og 285/25).

Reiser på ferie no, fortsetter søken etter ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk bakhjulsoppheng. Hadde samme symptoner på en E39, da var det de store gummiforingene i bakhjulsopphenget som var slark i. Risting i setet er som regel fra bakhjulsoppheng/hjul.

Endret av Maxmek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk eit tips her no:

Kan evt feil i differensialen skape vibrasjoner? Når eg roterer ett bakhjul når bilen står på bukk, hører eg små klikkelyder i differensialen. Veit ikkje kor normalt dette er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høgre bakhjul hoppar opp og ned, venstre bakhjul er tilsynelatande roleg.

Prøver avbalansering idag.

Gamle felgane var 100% ok, men det er mulig det er kast/ubalanse i nye hjulene eg testar med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMS,

Sjekka høgre drivaksling framme ifm hjullagerbyte forrige veke. Den virka ok. Sjekka ikkje venstre. 

Men, evt feil på drivaksling framme burde vel kjennast godt i rattet? Det er 0 vibrasjon i rattet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Endeleg:

Vibrasjonane fortsatte som nevnt etter at eg bytta stikkaksling / cv joint.  I tillegg slo antiskrens inn (starta tidlegare egen tråd ang antispinn, då eg mistenkte at dette ikkje hadde noko med vibrasjonane å gjera).

Grunnen til begge delar fann eg no:

Ifm bytte av stikkaksling / cv joint på eine bakhjulet, demonterte eg indre del av fremre øvre bærearm i bakstillinga for å komme til. Eg laga derimot ikkje merke på den eksentriske bolten som justerer hjulstillinga for å beholde orienteringen på bolten, hvilket eg burde ha gjort. Sjekka i går hjulstillinga ved hjelp av ei lang rett aluminiumsstang og fann fort ut at spindelen var langt ute av posisjon.

Grovjusterte bakstillinga. Voila!

Vibrasjonane frå drivakslingen vart mao kun erstatta av nye vibrasjoner pga feil hjulstilling etter akslingsbytte.

No er vibrasjonane og antiskrens tilsynelatande historie.

Up next: 4-hjulskontroll ;)

Endret av KMT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Vel, vibrasjonane var tilsynelatande historie. Men neida.
Dvs. dei er delvis historie.

Vibrasjon under lav fart synest å vere borte etter bytte av hardykobling, senteroppheng og sentreringsforinga i fremre enden av mellomakslingen.

Men,
Det rister fremdeles i høg fart. Dog med litt anna karakteristikk etter overfornevnte bytte.
No rister det hovedsaklig over 90 km/t, men stort sett begrensa til stigning. Innbiller meg óg at enkelte høgresvingar gir økt vibrasjon (!). Turtalls-/ gearuavhengig.

Oppsummering av kva som er bytta så langt:

-bremseskiver og klossar bak
-hjullager som var dårlig (h.f.)
-hjul (fjerde hjulsettet no)
-begge bakre drivakslinger
-fjærer (demparane er friske)
-indre bærebruforinger
-hardyskive, midtopplager og sentreringsforing på mellomaksling
-kasterforingar (framme)
-firehjulskontroll utført

Er i ferd med å nå et metningspunkt på motivasjon her kjenner eg.

Endret av KMT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva trur folket om følgende mulige syndebukkar?
Er som nevnt kun vibrasjon - absolutt fraver av ulydar.

1. Kryss i mellomaksling slitent? Sjå bilde

2. Fordelingskasse

3. Differensial

4. Foringer bakre subframe

5. Kyllingstag (dei mellom bærebru og krengestag)

6. Krengestagforingar

7. Lager i bakre spindlar

8. Anna som kan skapa trøbbel? Forslag mottas med takk

 

Mulig tørt ledd mellomaksling.jpg

kryss.jpg

Endret av KMT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tommelfingerregel er at risting i ratt betyr forstilling, mens risting i sete betyr bakstilling. Er ikke 100% bankers da.

Når det gjelder vibrasjonsproblemene dine, så er det jo masse som potensielt kan forårsake dette, og mye har du jo alt sjekket ut. (Slitte foringer trenger ikke gi ulyd forresten. Ikke kast i mellomaksling heller).

Men har du sjekket ut det mest banale? BMW er følsomme for urenheter på nav/kon der felgen sitter. Spesielt om felgen er stor. Jeg hadde små antydninger til vibrasjoner i en E60 med 19". de var periodiske, og mest fremtredende rundt 80-85km/t. Tenkte på både bremseskiver og foringer, men ville prøve det enkle og billige først: Pusset alle 4 nav med stålbørste og sandpapir, rengjorde senterhullet på alle felgene, sprayet nav med alupasta og monterte på hjulene igjen. Alt var ok etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips.

Har sjekka nav/kon, alt ok der.

Vurderer nytt kryss i mellomaksel, evt ny bakre del av mellomaksel om ikkje kryss kan kjøpast separat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • KMT changed the title to Vibrasjon E60 xDrive - LØST etter nesten 7 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...