Gå til innhold

Bimmers ble oppdatert 24.07.16 kl. 11.20


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Det ble foretatt en større oppdatering av systemet som driver Bimmers.no i dag, 24.07.16 kl. 11.20. Om du merker noe nytt som ikke virker å fungere skikkelig etter akkurat denne oppdateringen, så post gjerne en kommentar i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette er bare meg, men jeg plages med at jeg blir logget ut når det lastes inn en ny side. Da må jeg logge meg inn på nytt, for så å bli kastet ut igjen etter to eller tre klikk. Litt slitsomt. :( 

Bruker forresten Internet Explorer for øyeblikket, har ikke testet med Chrome enda, som jeg vanligvis bruker.

Endret av Bækkmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Bækkmann skrev:

Mulig dette er bare meg, men jeg plages med at jeg blir logget ut når det lastes inn en ny side. Da må jeg logge meg inn på nytt, for så å bli kastet ut igjen etter to eller tre klikk. Litt slitsomt. :( 

Bruker forresten Internet Explorer for øyeblikket, har ikke testet med Chrome enda, som jeg vanligvis bruker.

Problemet er for øyeblikket borte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp nok i hvertfall ikke på. :)

Vanskelig å si akkurat hva som er problemet, og jeg har heller ikke nok peiling på det, men det virket som om problemet var størst i den tråden, samt med personer som var ganske aktive av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer nok ganske bra. Jeg har/hadde ingen problemer med dobbeltposting i andre tråder enn med den gamle tulle/off topic tråden. Med den nye tulle/off topic (mrk.IV) tråden får jeg ikke dobbeltposteringer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sveigis skrev:

Når jeg går inn i f eks garasjetråd siden,står overskriften nedover og er tungvindt,noe jeg kan justere?:)

Kan du gi meg en link til en side hvor du opplever dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...