Gå til innhold

Bimmers ble oppdatert 24.07.16 kl. 11.20


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

14 hours ago, mkj said:

@sveigis, har testet litt med et Android-nettbrett nå. Kan ikke se dette problemet noen plass, så jeg aner ikke hvor jeg skal begynne. Noen andre som har dette problemet?

Ja, jeg har fått samme/lignende problem på (android) mobilen også. Navnet på alle tråder tråder står loddrett i steden for vannrett. Tråder med litt lengre navn tar dermed fort 2+ fulle skjermer slik som jeg holder mobilen (landskap). Mange tar over en full skjerm dersom jeg holder mobilen i portrett. Samme hvor jeg er i forumet, er slik på hovedsiden, siste innlegg, etc..

Orker ikke bruke forumet på mobilen når det er slik, noe som har ført til at jeg knapt bruker forumet fra pcn heller. :/

Håper dere finner ut av problemet. Ellers takk for alt arbeid dere legger i å vedlikeholde forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4.8.2016 at 18.16, kjødd-ulf skrev:

Jeg har også problem med at overslriften til trådene står loddrett..

Se bildet over :)

Har gjort en liten justering. Gidder du å sjekke om du fortsatt har problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, kjødd-ulf skrev:

Ja, overskriftene står fortsatt loddret. Merkelig at bare noen har slik på nettbrett , mens andre ikke noe problem. Nå skal det sies at mitt nettbrett er noen år gammelt.

Ok. Nå har jeg slått av endel flere elementer til som jeg mistenker. Kan du være så snill å sjekke igjen en siste gang? Jeg klarer ikke å framprovosere disse feilene selv på de enhetene jeg har i huset (inkl. et gammelt nettbrett).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, mkj skrev:

Ok. Nå har jeg slått av endel flere elementer til som jeg mistenker. Kan du være så snill å sjekke igjen en siste gang? Jeg klarer ikke å framprovosere disse feilene selv på de enhetene jeg har i huset (inkl. et gammelt nettbrett).

Sjekket nå, det er fortsatt samme, både på mobilen og nettbrettet. Men når jeg går inn på forumet så står teksten til f.eks bmw prosjekter, teknisk, kjøp og salg ocv, det står normalt. Men hvis jeg trykker inn på en av ("kall det underforum") f.eks prosjekter. Så står alle trådene med overskriften loddrett.

Hjelper det bedre hvis jeg tar et bedre bildet (var jo elendig kvalitet på det jeg postet) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...