Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Daniel. skrev:

For å gjøre det verre; bilen ble knust før saken hadde vært for retten, og politiet ble beordret å gi eieren bilen tilbake.

Men dette var jo for sent siden de allerede hadde knust bilen.

https://www.instagram.com/p/CTvEHzEolAa/

At ikke slike overtramp når media synes jeg er veldig merkelig. Å destruere ett "bevis materiale" før saken er oppe og avgjort er jo lovstridig. Politiet her ble nok litt for overivrige til å statuere ett eksempel at det gikk litt fort i svingene. Jeg ser eier av bilen har blitt kompensert, det er jo vel og bra. Men likevel så bortkastet med tanke på alle delene.

Samme med den i8en som brant opp, som forsikrings selskapet fikk destruert før saken var avgjort. Der ble det inngått ett forlik hvor eier av bilen fikk erstattning mot at han hysjet om saken. Sånt burde ikke være lov..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

 

Samme med den i8en som brant opp, som forsikrings selskapet fikk destruert før saken var avgjort. Der ble det inngått ett forlik hvor eier av bilen fikk erstattning mot at han hysjet om saken. Sånt burde ikke være lov..

Fikk du det bekreftet noen plass? Har alltid gått og vært litt nysgjerrig på hvordan det der endte - antok jo at det var noe sånt som skjede siden det ble stille fra eieren i tråden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Daniel. skrev:

For å gjøre det verre; bilen ble knust før saken hadde vært for retten, og politiet ble beordret å gi eieren bilen tilbake.

Men dette var jo for sent siden de allerede hadde knust bilen.

https://www.instagram.com/p/CTvEHzEolAa/

Direkte pinlig! 

Er vel heller ikke så mye sveisearbeid på konstruksjon at den burde blitt en fare på veien? 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, laffe skrev:

Fikk du det bekreftet noen plass? Har alltid gått og vært litt nysgjerrig på hvordan det der endte - antok jo at det var noe sånt som skjede siden det ble stille fra eieren i tråden her.

Jeg kontaktet eier på Mail og spurte. Mener jeg oppdaterte tråden om svaret jeg fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei noen som har erfaring med F10 M5 comp ? Tittet litt på dem og "standar" modeller. Er ikke så stort prishopp til tider. Vil dem da holde seg bedre på verdi ?
 

mulig M bil blir tap nå som alle skal ha batteri 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, liffi skrev:

 

mulig M bil blir tap nå som alle skal ha batteri 😂

Tja, det kan hende dieselbiler blir nedlesset i avgifter, det kan hende elbiler blir verdiløs grunnet ny teknologi, det kan hende fossile biler ikke får kjøre i by, det kan hende verden snur og fortsetter med fossilt eller det kan hende vi må ta kollektivt. Who knows? :D Altså kjør på, kjøp M-bil om du vil :D Skal man vente og fundere i lang tid på hva som potensielt kan skje eller nye modeller(som kommer hele tiden) så blir det intet av noe.
 

Oioi, moralprek. :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg gir blanke om hva som blir! Kan ikke vente evigheten, å bensinbilene mine skal jeg ha så lenge jeg kan men en litt nyere M bil frister nå som vi bytta ut dieseldyret for el pendlebil for frøkna. 
 

men det er ikke billigere det heller med strømprisene om dagen 😂🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, liffi skrev:

Hei noen som har erfaring med F10 M5 comp ? Tittet litt på dem og "standar" modeller. Er ikke så stort prishopp til tider. Vil dem da holde seg bedre på verdi ?
 

mulig M bil blir tap nå som alle skal ha batteri 😂

Har man lyst har man lov !

Markedet for kule biler vil nok holde seg bedre etterhvert som alle kule biler blir mindre kule/miljøvennlige.

50d er det jo over å ut for... tror ikke det blir noe prisras på disse med det første!
 

er vi heldige så vil kanskje alpina ta jobben med å videreføre overlegen bmw diesel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Snagg30 skrev:

Noen her med medlemskap som kan fortelle meg hvilke piggfrie dekk som var topp fem?

 

https://motor.no/tester/motors-store-test-av-vinterdekk-2021/208030

Hmm, vet ikke hvor greit det er å legge dette ut siden det er bak betalingsmur. (NAF-medlem). :)

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marius2002 skrev:

Hmm, vet ikke hvor greit det er å legge dette ut siden det er bak betalingsmur. (NAF-medlem). :)

Etter du sendte meg brukernavn og passord skulle jeg akkurat til å poste navnene her på topp 5. Men burde ikke det vær innafor så lenge man ikke legger ved hele artikkelen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 - Continental Vining contact7

2 - Good Year ultra grip

3 - Pirelli Ice zero FR

4 - Nokian Hakkapeliitta R3

5 - Michelin X-ice snow 

 

Det her er de piggfrie dekkene :) 

 

Og ikke minst tusen takk @Marius2002 som sender meg Mail og passord så jeg får lese! 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...