Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Reef89 skrev:

Det skal du bare være glad for FB er jo ubrukelig, tenker mest på E60/E61 gruppen. 
Sluttet og skrive der egentlig (selvom jeg ofte har svaret på spørsmålene). Folk har null peiling, folk spør om det samme flere ganger om dagen, folk viser en feilmelding i OBC og spør hva er galt?, folk spør hvor får man kjøpt deler til BMW?, folk ta ett skrå snapchat bilde av bilen og hva kan jeg få for denne?  ..osv. Orker ikke. Gruppen er jo også blitt 94% wish.
 

Det føler jeg gjelder alle disse FB gruppene for BMW. Ikke så mye Wish enda på i4, men det kryr at folk som ikke er interessert i bil. Mistenker kverulering er den egentlig hobbyen! 

Det er en befrielse være her på Bimmers, selv om man ikke er enige med alle. Håper forumet lever i mange år enda!🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mslello skrev:

Det føler jeg gjelder alle disse FB gruppene for BMW. Ikke så mye Wish enda på i4, men det kryr at folk som ikke er interessert i bil. Mistenker kverulering er den egentlig hobbyen! 

Det er en befrielse være her på Bimmers, selv om man ikke er enige med alle. Håper forumet lever i mange år enda!🤩

Ja, nå tok jeg bare E6x gruppen som ett eksempel. Ang. Wish så var det litt rart forumlert sist, men det er mye av denne typen: Lysende sideblinkers, 17 stk bøttelykter foran og helst med orange eller hvite parklys i, klistremerker, eksos som har en diameter som et brød osv.

Bimmers.no kommer nok aldri til og dø ut av brukere, det er vel heller driften det står på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Reef89 skrev:

Ja, nå tok jeg bare E6x gruppen som ett eksempel. Ang. Wish så var det litt rart forumlert sist, men det er mye av denne typen: Lysende sideblinkers, 17 stk bøttelykter foran og helst med orange eller hvite parklys i, klistremerker, eksos som har en diameter som et brød osv.

Bimmers.no kommer nok aldri til og dø ut av brukere, det er vel heller driften det står på.

Ja, ville bare hive meg på, for man må virkelig tenke seg om før man skriver noe på FB gruppene. Der kan bli hengende lenge. Enten har du skrivefeil, eller noen er uenig og alle de som skal ha ting inn med t-skje

Skjønte hva du mente om Wish :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Reef89:

Jeg er så enig med deg i det du skriver feks e6x gruppen ,den blir mer og mer håpløs ,eller egentlig alt av grupper på Face føler jeg .😩

Det er det samme ,og de samme som som legger ut spm føler jeg,og de samme som krangler og diskuterer .

Men om du synes e6x gruppen er ille ,ta da en tur innom Norske veteran biler på face .

Spesielt når den gjevne nordmann har fått i seg en fredagsdrink og motparten det samme ,DA snakker vi Hollywood fruer altså 😅😅.

Kjære vene at det går an altså ,men dog så vittig av og til .

Men tilbake til forum ,er mye gøyere med en plattform som dette absolutt og håper det fortsetter .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ingvaldsen skrev:

327254744_853001539146483_2381965007603145328_n.jpg

Perfeksjon. Fås med M Multifunksjonsseter i tillegg. :D Men tror ikke det er Multikontur-setene, dessverre.. Veldig godt utstyrt 165 450 euro. Dette gir 134 014 euro etter 19% fradrag, som i dag er 1 438 000 NOK. Etter moms og avgifter er vi da på 2,5 MNOK. Og med det ca 300k dyrere enn omtrent helt likt utstyrt M5 Competition. Jeg vet hvilken jeg ville valgt hver dag til den prisen. 😛 Det ironiske er jo at du kan velge laserlys på M550i og denne, men ikke på M5. En tilsvarende utstyrt M550i xDrive kommer på ca 1.8MNOK, men da uten enkelte av utstyret her, samt at mye er bedre på Alpina fra før, som chassis, eksos, konfigurasjonsmuligheter osv. Men så har de også laget denne som en veldig spesiell bil: Kun 250 stk blir laget noensinne. Eller kjøpe en 2020-modell før facelift til rett over 1.1: ALPINA - B5 Biturbo Touring (ahg-mobile.de) I grønn med brunt interiør, klassisk Alpina. Ikke like rask, bare 320km/t, men likevel.. 😛 

Endret av fupsaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Snagg30 skrev:

Vi kan jo gjøre som Thomas Holstad å opprette en spleis? Støtter heller deg! 

skal nok klare meg selv på inntekten jeg har, kunne sikkert gjort noen vågale bilkjøp. men nå skal det priorierest bolig og garasje for å få unna de store utgiftene før det blir dyrere.  


historisk sett stiger lønningene, da er det greit å få ferdig det meste så ikke gjelda stiger likt med lønningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

skal nok klare meg selv på inntekten jeg har, kunne sikkert gjort noen vågale bilkjøp. men nå skal det priorierest bolig og garasje for å få unna de store utgiftene før det blir dyrere.  


historisk sett stiger lønningene, da er det greit å få ferdig det meste så ikke gjelda stiger likt med lønningene.

Selvsagt! :) må presisere at det var kun ment som en spøk mot Thomas sin fadese på spleis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...