Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for tidligere svar, tar en liten råsjangs og prøver på enda ett.

 

Har en E60 sedan med takluke. Har tidligere lagt merke til at det er mer vindstøy med trekket bak, enn det er med tilt på luken. Har derfor vært på tanken om pakning kan være ødelagt.

 

Bilen har vært fuktig en god stund, har alltid vært på tanken at dette var årsaken. Drypte rett ned på hodet mitt ene (og siste) gangen jeg kjørte bilen gjennom høyttrykksspyler. Har likevel ikke lagt merke til noe mer etter dette.

 

Her om dagen la jeg merke til at gulvet bak førersete var vått. VELDIG vått. En fin dam i gulvet. Tenkte vannbarrieren på døra, men er tørt "oppover" gulvtrekket, og ser ikke ut til at det faktisk er vannbarrieren i døra.

 

Har kikket på diverse fora, og ser at folk og nevner under baksetene. Åpnet og sjekket under, var fuktig/vått, men langt i fra samme grad som gulvet. Ser og at folk skriver at det lekker rundt C-stolpe, men var helt tørt på innsiden her.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Daniel. skrev:

Selv om prisen på diesel ikke var mye å skryte av heller, så er jeg glad jeg ikke kjører 7 serien lengre.

Zip

Er prisene like i Bergen som hjemme på østlandet? 🤔 17-ish for bensin og rundt 15-16 med diesel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Shattered skrev:

Er prisene like i Bergen som hjemme på østlandet? 🤔 17-ish for bensin og rundt 15-16 med diesel. 

Dette ble tatt på Flesland (flyplassen) i går. De andre stasjonene rundtom var noen øre lavere.

De pleier å være lavere. Dette er første gang jeg har sett de passere 17kr literen.

Er ikke så fryktelig lenge siden diesel var nedi 13-14kr literen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensinprisene er høye hører jeg, men man må ha drivstoff likevel. Jeg fyller på UnoX ene og alene fordi det er selvbetjening. UnoX er litt billigere enn Shell og Circle K, men jeg er ikke av typen som står i kø for å fylle fordi det er billig. Er det kø, så svinger jeg innom Shell. Prisen aner jeg ikke, men ligger mellom 14 og 17 enplass. Er bare å ha skylapper på når man skal fylle har jeg funnet ut, koster det det koster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Marius2002 skrev:

Bensinprisene er høye hører jeg, men man må ha drivstoff likevel. Jeg fyller på UnoX ene og alene fordi det er selvbetjening. UnoX er litt billigere enn Shell og Circle K, men jeg er ikke av typen som står i kø for å fylle fordi det er billig. Er det kø, så svinger jeg innom Shell. Prisen aner jeg ikke, men ligger mellom 14 og 17 enplass. Er bare å ha skylapper på når man skal fylle har jeg funnet ut, koster det det koster. 

Har 40 øre rabatt på rundk, men hjelper lite når det uansett blir samme prisen somde andre😜🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...