Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

@liffi

Sommeren startet litt grå, men det drar seg til nå. Vi har allerede trålet Sørlandskysten ett godt stykke, har vært opp til Jomfruland utenfor Kragerø. Her i Portør 😀

17969A2D-3633-41AD-B71E-845288DA7BB7.thumb.jpeg.65c5143f04067a16ef4a9776477211d2.jpeg

Jo flere jo bedre 😀 Vi trives vel så bra med å reise i flokk som alene 👍

A5612D37-97FF-429B-8B20-3FB7B10BCC3B.thumb.jpeg.155e147acfbb19f2c6f35493e8f99178.jpeg

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2019 den 9.53, liffi skrev:

Kan ikke klage på den Norske sommeren nå :) ligger i Stavern ved siden av Trebåten til far sin som igjen ble bygget av hans far i 1970. 

F2EB3573-EE1E-42E6-AF1F-821F7650478F.thumb.jpeg.c1db59d9a1278b604b20e544a740ad31.jpeg

Så det først nå, men kom gjerne innom Meny og handle (jeg flyr både rundt på gulvet og i kassa 😛 ) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2019 den 22.35, Shattered skrev:

Så det først nå, men kom gjerne innom Meny og handle (jeg flyr både rundt på gulvet og i kassa 😛 ) ;)

Nå er vi hjemme igjen men skal huske på det nestegang :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på ferie og fikk pris på følgende ting jeg tenkte å bytte på bilen.  2800kr for oljeskift ink filter, dieselfilter, kupefilter og viftereim.

Synes dette var en god pris, men lurte litt på om det var et bra tilbud i forhold til i Norge? 

Lurer mest fordi jeg er nysgjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Daniel. skrev:

Koster ikke kupefiltrene til F10/11 sånn 1000kr alene? :P

Isåfall har @Otis rimelige til salgs, med kull! Hadde jeg hatt F10/11 hadde jeg kjøpt de, bytter de 1-2 ganger i året her :) Liker at de er fresh!

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Marius2002 skrev:

Isåfall har Otis rimelige til salgs, med kull! Hadde jeg hatt F10/11 hadde jeg kjøpt de, bytter de 1-2 ganger i året her :)

Sjekka GS nå.

Original BMW: 1292,-
Hengst: 800,-
Bosch: 872,-

Så ja, sparer noen lapper med å kjøpe Otis sine :P

Men 2800kr høres jo ut som en grei pris for den servicen Kjennern spør om 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer så på hvorfor folk skal by 35, 32 og 30 når noe ligger ute til 50, og det til og med står at skambud ikke blir besvart? :P Kjenner det er jævlig irriterende. Har godt over 6000 visninger på annonsen og ganske mange mail (fjerna teleflnnr da folk ringer i hytt og gevær og jeg jobber mye), men mye useriøst der ute altså... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Shattered skrev:

Lurer så på hvorfor folk skal by 35, 32 og 30 når noe ligger ute til 50, og det til og med står at skambud ikke blir besvart? :P Kjenner det er jævlig irriterende. Har godt over 6000 visninger på annonsen og ganske mange mail (fjerna teleflnnr da folk ringer i hytt og gevær og jeg jobber mye), men mye useriøst der ute altså... 

Da jeg hadde Rav4en ute for salg fikk jeg en melding om at vedkommende skulle kjøpe den for 50k mindre enn den var lagt ut for og skulle komme neste dag å hente den. Jeg svarte med at tilbudet(tilbud.. det var mer en bestemmelse fra hans side) hans var 40k under det som forhandlere hadde gitt meg tilbud på i innbytte og at det ikke var aktuelt. Vedkommende la seg 20k under innbyttepris og ville da samtidig ha med full tank og dekt neste service. Jeg avslo igjen og det ble stilt noen dager. Nytt bud dukket opp, da til innbyttepris, men full tank, service og flybilletter opp måtte dekkes av meg. Jeg skrev at jeg ikke var interessert i å selge bilen til vedkommende uansett pris lengre. Hadde aninger om at dette var en slik som kom til å lage et helvette om noe uventet skulle skje i ettertid eller en slitedel måtte byttes etter et år. Fikk forresten aldri svar på den... 

Så ja, mye rart der ute. Ser også på Facebook: Ønsker å kjøpe E36 coupe/sedan, krav: rustfri, EU ok, min. 320i, M Sport, max 150000km, max 15000,-.... 🤷🏼‍♂️

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sett på Oslo som en melllomlanding til andre ting jeg skal .

Nå har jeg vært to dager her på ferie og har aldri kost meg mer .😀

En ting er hvertfall sikkert at Oslo skal vi reise ofte til på weekendturer osv .

Og mye å se på både av mennesker og ting .

Var på teknisk museum igår ,noe som var interresant .

Noe som og er gøy ,er å se alle disse forskjellige bilene som står i gater her inne.

Når jeg var liten på midten av 80 tallet ,var det gøyeste for meg å se alle drømmebilene her inne og spesielt Mercedes 126 og Bmw 7 serie .

Her inne florerte det jo av de da ,og jaggu er der endel 126 enda .

Veldig gøy og samtidig minner det meg om da jeg var med mine foreldre .😀

Så Oslo liker jeg meg .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo er en kjempe flott by, liker meg veldig godt der selv. Teknisk museum er bra, generelt sett så er det mye bra severdigheter i Oslo. Eneste minuset er at disse miljøfolka som styrer byen har gjort det dyrt og vanskelig å ferdes med bil. Det gjør at vi legger weekendturene andre streder oftere enn vi gjorde før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...