Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

M5 har vel hatt en startpris på rundt 1,5 -1,6 mill i snart 15 år nå, så den har egentlig vært stabil. Var vel rundt 2008-2009 den var oppe i 1,9 mill men den kom ned igjen 👍

Sprøtt. Bilen er teknisk sett billigere i dag. 1,5 mill for 15 år siden var jo særdeles mye mer enn det er i dag (enda 1,5 er en betydelig sum).

Men så har også avgiftene endret seg litt. De tjener kanskje samme per bil i dag mtp. at mye av prosessen er automatisert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

At ikke folk kan holde seg vekk... Det blir sånn at man ikke han ha noen ting som er litt spesielt.

Enig ,veldig enig .

Jeg har aldri låst bilene mine før der jeg bor ,men når jeg ser mennesker stoppe og ta bilder av bilene spesielt e28 og 34 535 en ,da har jeg begynt med det .

Og før jeg sier noe her ,så er jeg ikke dømmende ,men desverre har der vært biler her fra type Litauen ,Polen som er ivrige på å titte .

Og spørs om ikke bilen til Morty er nedover der .

Ingen i Norge som hadde stjelt den her og brukt deler fra den så kjent som den er .

Men man vet aldri ...

Lenge leve frekkheten  og håper den kommer tilrette 👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sluquet skrev:

Da har i3s-en blitt levert inn og Tesla model 3 performance blitt hentet ut. "Wish me luck" som det heter på godt norsk 😛 

En kollega gjorde det samme stuntet. Savner i3sen og nevner stadig at det er den beste bilen han har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, FredrikE24 skrev:

En kollega gjorde det samme stuntet. Savner i3sen og nevner stadig at det er den beste bilen han har hatt.

Får håpe jeg ikke får samme følelsen! Fikk aldri den «beste bilen jeg har hatt-følelsen» av i3sen, får se hvordan den nye vokser på meg. Skyvet er i hvert fall ikke noe å klage på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sluquet skrev:

Da har i3s-en blitt levert inn og Tesla model 3 performance blitt hentet ut. "Wish me luck" som det heter på godt norsk 😛 

Lykke til med Tesla "panel gap" Model 3 👍 Du blir nok snart på fornavn med folka Tesla kundesenter 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, Fredrik 90 said:

Lykke til med Tesla "panel gap" Model 3 👍 Du blir nok snart på fornavn med folka Tesla kundesenter 😂

Er vel ingen bil i verden som slår Model X når det gjelder "panel gap", selv ikke Model 3. 🤔 Forskjellen på måkedørene på en X er det værste jeg noen gang har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...