Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Den er en utrolig flott stasjonsvogn (i den grad dette kan kalles stasjonsvogn). Eller jeg vil si det er en utrolig flott elbil. Men det finnes stasjonsvogner der ute som er langt penere og harmonisk i linjene enn denne. Taycan bli litt klumpete i mine øyne, Panamera Sport Turismo er en langt penere bil. G21 M340i også en vanvittig lekker stasjonsvogn, kanskje den jeg vil kalle markedets peneste herregårdsvogn. Og når vi sier herregårdsvogn, Volvo V90 er utrolig lekker. G31 er pen, men alle 5er stasjonsvogner har alltid vært pene. Men for meg troner G21 M340i som markedets desidert peneste tradisjonelle stasjonsvogn 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.....19E747EA-5223-4478-AF69-F1BF2EF95C6A.thumb.jpeg.2c550a7761e83fcd1397201ee0c86cbc.jpeg

Gikk bort til fører av denne Teslaen banket pent på vinduet og sa høflig :Dette må være en skjelden bil du har ,hun takket veldig og sa det er jo igrunn en vanlig Tesla .

Nei kan jo ikke være det sa jeg da den står her med pumpene da disse normalt sett bruker strøm sa jeg og hvis du nå ser rundt deg ,så er det rimelig kø her .
Så regner med du skal fylle bensin eller diesel sa jeg .

Jada jada bla bla var svaret jeg fikk og vips borte ble den og x5 fikk påfyll.😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, alle de som skal stå foran pumpa uten å bruke den. Det er som å gå inn på et offentlig toalett og satte seg ned på skåla, bare fordi man er litt trøtt og føler for å sette seg ned i 5-10 minutter, kø eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1916-modell Owen Magnetic M25-4.

Hvor mange har hørt om denne?

Bilen har ingen mekanisk kobling mellom motor og drivhjul.

Her er en artikkel om en raritet fra tu.no

image.thumb.png.9afb17e39e9e3dc5d5c518a6b215e402.png
 

En av de mest oppsiktsvekkende bilene til Jay Leno kommer fra et råttent treskur utenfor Bergen

 

https://www.tu.no/artikler/en-av-de-mest-oppsiktsvekkende-bilene-til-jay-leno-kommer-fra-et-rattent-treskur-utenfor-bergen/509469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...