Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har heller aldri kjørt en Carrera GT, men den er jo viden kjent for å være vanskelig å håndtere. 

Sånn superbiler generelt interesserer meg veldig lite, er liksom ikke noe jeg kan ha noe håp om å eie en dag. McLaren Senna, Ferrari LaFerrari osv er alle imponerende biler…og jeg tar av meg hatten for dem som kjøper dem. Men om jeg skulle vinne 100 mill så hadde jeg ikke kjøpt en superbil, jeg må ha en bil som har litt bedre bruksområde. M8 Gran Coupe er mer min gate, eller M5 CS…da snakker vi normal bil med superbil ytelse 😀 Jeg har litt sansen for Ferrari 812 Superfast da, men den heller vel litt mer over til GT bil enn superbil 😅 Det gamle greiene som Countach, F40 og F50 kan dere bare ha for min del….overprisa biler med Fiat Uno interiør. Tar en E34 B10 BiTurbo any day 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser når jeg blar tilbake i tråder feks til midten av 2021 at det er innhold jeg kan trykke like på.. Det er vel kanskje litt i overkant men er jo greit når jeg leser gjennom tråder, å like de postene jeg synes er bra :)

Det er jo rundt et halvt år før jeg registrerte meg, men som sagt har jeg bla fulgt flere av trådene lenge før jeg registrerte meg så føler det er innafor likevel :D

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Fantastisk! Bilreklamer før i tiden var legendariske! :) 

Spesielt i USA med tanke på VW's og BMW's reklamer. Det er lett å le av Volvo reklamen i dag, men på den tiden var situasjonen en helt annen enn i dag når det gjaldt ytelser og kjøredynamikk på alminnelige biler. Selv en 318i (sannsynligvis E30) hadde bra ytelser og vesentlig bedre kjøreegenskaper enn det meste annet på veiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Fredrik skrev:

Spesielt i USA med tanke på VW's og BMW's reklamer. Det er lett å le av Volvo reklamen i dag, men på den tiden var situasjonen en helt annen enn i dag når det gjaldt ytelser og kjøredynamikk på alminnelige biler. Selv en 318i (sannsynligvis E30) hadde bra ytelser og vesentlig bedre kjøreegenskaper enn det meste annet på veiene.

Jeg tror både debatten og stemningen rundt bil hadde blitt hakket mer morsom om man drev med slike reklamer den dag i dag. Ser for meg et par fine reklameplakater mellom BMW vs. Tesla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Jeg tror både debatten og stemningen rundt bil hadde blitt hakket mer morsom om man drev med slike reklamer den dag i dag. Ser for meg et par fine reklameplakater mellom BMW vs. Tesla.

Et veldig godt poeng og jeg er helt enig. Litt mer humor hadde helt sikkert ikke skadet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...