Saltkjelen Posted September 25 Share Posted September 25 Jeg tror stikkordet med Ionic 5 N er "Hyundai" (og karosseriform). Hadde dette vært en bil levert av BMW, Audi eller en annen premiumprodusent ville det nok vært en modell som hadde solgt godt (bedre) - selv om den ville vært i direkte konkurranse med f.eks M2 og RS3. fupsaker, Ron Jeremy, mslello and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mslello Posted September 25 Share Posted September 25 1 time siden, Saltkjelen skrev: Jeg tror stikkordet med Ionic 5 N er "Hyundai" (og karosseriform). Hadde dette vært en bil levert av BMW, Audi eller en annen premiumprodusent ville det nok vært en modell som hadde solgt godt (bedre) - selv om den ville vært i direkte konkurranse med f.eks M2 og RS3. Ja, når man ser f.eks. bagasjerom med hardplast på hjulbuer og samt at de har beholdt justerbart baksete men bare manuell justering av forseter for å spare vekt. Så er det sånne ting som hadde irritert meg. Bilen er jo svær i tillegg, men viser at det kan lages morsomme elbiler også. At Hyundai har levert den som er morsomst og mulig å kjøpe på vanlig lønn må vel irritere BMW ingeniører litt.. fupsaker and Marius2002 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KajJohannessen Posted September 26 Share Posted September 26 (edited) På 23.9.2024 den 9:14 PM, RNJ skrev: Jeg skal ha nye dekk til min M235i. Det står 245/35ZR18 92Y og 225/40ZR18 92Y på bilen av et jalla merke som har ekstremt dårlig grep. Tenkte derfor å kjøpe nye kvalitetsdekk. Bilen står i Sør-Spania så lave temperaturer, regn og høye hastigheter er ikke noen stor utfordring. Ønsker lang kjørelengde, lav støy og gjerne god feste på svingete veier. Noen som har noe å anbefale? https://gonzosquestplay.com/ Hei! Hvis du ønsker kvalitetsdekk med lang levetid, lav støy og godt grep på svingete veier, kan jeg anbefale Michelin Pilot Sport 4 eller Continental SportContact 6. Begge disse dekkene har utmerket ytelse, spesielt på tørt underlag, som passer bra i Sør-Spania. De er også kjent for å ha lav rullestøy og god komfort på lengre kjøreturer. Michelin Pilot Sport 4 er litt bedre når det kommer til levetid, mens Continental kan ha et lite fortrinn når det gjelder grep på svingete veier. Lykke til med valget! Edited 21 hours ago by KajJohannessen mr.pingu, fupsaker and RNJ 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.pingu Posted September 26 Share Posted September 26 Hvor mange har egentlig flyttet fra BMW til Hyandai de siste årene? Biermann var det første så følgte Thomas Schemera. Har det vært flere. Problemet er for min del fortsatt imago, selv om Hyundai har laget litt sportlige og kule sportsbiler som Coupe og Veloster men for min del er det ikke navnet hyundai som får meg til å tenke 'sportslig' Saltkjelen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik 90 Posted September 26 Share Posted September 26 @mslello Denne videoen summer vel egentlig opp det jeg mener ang denne bilen og dens nærmeste konkurrenter. Gøyal til elbil å være men langt ifra så gøyal og involverende som en ICE bil. Enkelt og greit 😀 fupsaker, Markus E30 and mslello 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mslello Posted September 26 Share Posted September 26 34 minutter siden, Fredrik 90 skrev: @mslello Denne videoen summer vel egentlig opp det jeg mener ang denne bilen og dens nærmeste konkurrenter. Gøyal til elbil å være men langt ifra så gøyal og involverende som en ICE bil. Enkelt og greit 😀 Har vel aldri vært i tvil om hva du mener 😅 Men jeg synes latteren til Joe Achilles som eier en banerigga M2 sier mer enn denne testen. I tillegg klarer Misha 2 runder på Nurnburgring på 40% batteri om jeg ikke husker feil. Men det som egentlig er poenget mitt, er at jeg tror det er for tidlig å avskrive el bil som kjedelig. Jeg synes nye M2 er drittøff og håper jeg kan ha det som kosebil en gang. For oss som har vokst opp med motorlyd gir jo det det lille ekstra ahj and Ron Jeremy 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik 90 Posted Sunday at 08:29 AM Share Posted Sunday at 08:29 AM Når datter på 4 år spør om pappa vil være med å perle 😂 papertiger and mslello 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
flobben Posted Tuesday at 07:42 PM Share Posted Tuesday at 07:42 PM Kom over en youtube kanal fra norge som tydeligvis driver å skrur på halv gamle bmwer. en del artige prosjekter og store utfordringer Marius2002 and sveigis 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts