Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Personlig synes jeg Finn begynner å gå litt for langt - denne voksesyken gjør at de gjør ting stadig mer komplisert, gir mer ventetid og tilbyr for mye drit. Jeg vil selge bil, ikke ha en alternativ 829-spåkone-online. Jeg vil ikke ha facebook-svada på finn! Håper det vokser frem noen alternative kanaler for oss som bare vil selge ting, og ikke er opptatt av å markedsføre seg selv og alle selfiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Werther skrev:

Personlig synes jeg Finn begynner å gå litt for langt - denne voksesyken gjør at de gjør ting stadig mer komplisert, gir mer ventetid og tilbyr for mye drit. Jeg vil selge bil, ikke ha en alternativ 829-spåkone-online. Jeg vil ikke ha facebook-svada på finn! Håper det vokser frem noen alternative kanaler for oss som bare vil selge ting, og ikke er opptatt av å markedsføre seg selv og alle selfiene.

Jeg er enig. Finn burde være rent kjøp/salg/leie. Jeg synes det er bra det er forskjellige kategorier, og under reiser, en svært grei valutakalkulator. Jeg er derimot som du lei ymse svada og reklame. Derfor bruker jeg for det meste finn.no-appen på iOS. Appen er kjempeenkel når man blir vant med den og helt uten reklame. Finner jeg en annonse jeg er seriøst interessert i logger jeg meg på laptop for å få større bilder :) 

Med dette innlegget vil jeg altså anbefale finn.no-appen..!

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Shattered skrev:

Autodb kan fortsatt brukes, men det er mye mindre brukervennlig og så å si dødt i forhold til finn. Synes finn tråkka på legoklossen da de gjorde sida til mobilvrsjonen, den gamle var mye lettere å navigere i!

Det er sant når det gjelder fra datamaskin, men på mobil er den svært enkel og ingen reklame :) Alt er best før de tjener masse peng på det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...