Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

...og dette var posten som fikk meg til å ta skrittet å melde meg ut av Bimmers of Norway-gruppen på Facebook: 

«Følte for å montere turbo på en bil, Hva er det værste som kan skje for ulovlig ettermontert turbo på f.eks en e46?😌🧐 og har hørt den «billigere å bygge om til M3», men vil ikke ha det godkjent. For mye unødvendige utgifter orker ikke, om bilen eksploderer den eksploderer no problem we fix».

 

Er det mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2019 den 23.42, papertiger skrev:

...og dette var posten som fikk meg til å ta skrittet å melde meg ut av Bimmers of Norway-gruppen på Facebook: 

«Følte for å montere turbo på en bil, Hva er det værste som kan skje for ulovlig ettermontert turbo på f.eks en e46?😌🧐 og har hørt den «billigere å bygge om til M3», men vil ikke ha det godkjent. For mye unødvendige utgifter orker ikke, om bilen eksploderer den eksploderer no problem we fix».

 

Er det mulig.

Så dette jeg og .

utrolig ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt gjør folk bare for å provosere, er så mye av dette på Facebook for tiden. Er derfor forum er bedre, de værste trolla har gått over til Facebook. 

I løpet av 11 år som aktiv medlem her inne så har jeg vært vitner til mange troll her. Brukere som kun er ute etter å provosere og skape sin egen underholdning, regner med folk husker det firehodete trollet Erebus? Hver gang han ble stengt ute så dukker det "tilfeldigvis" opp en ny bruker, med samme skrivemåte, viser interesse for samme tråder og personer. Eller Wicky for den saks skyld, han lagde også mye unødig støy. Jeg skal være den første til å innrømme at jeg alt for mange ganger lot meg trekke opp av trolling. Men sånn som ting fremstår nå så virker forum mer seriøst enn sosiale medier som Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, scoot skrev:

Til dels enig, men han hadde en særegen evne til å trekke opp @Fredrik 90 😅. En ting er sikkert, aktivitetsnivået her inne generelt har falt ganske mye - men jeg trekker fortsatt hit istedet for Facebook.

Han hadde en egen evne til å trekke opp langt flere enn bare meg her inne. Det endte jo med at han ble kastet ut av forumet permanent for noen år siden nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutes ago, Fredrik 90 said:

Han hadde en egen evne til å trekke opp langt flere enn bare meg her inne. Det endte jo med at han ble kastet ut av forumet permanent for noen år siden nå. 

Ja, han var ganske flink til å trolle. Ble mye diskusjon av det da, så sånn sett bidro han jo til og holde aktiviteten høy her inne 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, scoot skrev:

Ja, han var ganske flink til å trolle. Ble mye diskusjon av det da, så sånn sett bidro han jo til og holde aktiviteten høy her inne 😀

En ting er iallfall sikkert, det at han forlot forumet har ikke noe med den lavere aktiviteten her inne å gjøre. Det er vel heller konkurransen mot andre sosiale medier som gjør at forum plattformen ser mindre aktivitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovnet tidlig i går kveld pga. influensa (woho) våknet brått 3 i natt med en uggen følelse om at venstresiden vant kommunevalget, tenkte at jeg kunne sjekke når jeg egentlig skulle stå opp (litt før 8) så jeg prøvde å legge meg til åsove igjen, men det gikk ikke... sjekket NRK.no. Og hva finner jeg???? 😡 

For de som ikke bor i sentrum blir Oslo et rent helvete. Den langsiktige planen min blir å flytte. 

Jeg fatter ikke at folk virkelig ønsker å ha et slikt styre i Oslo. Det gjør meg redd for hva som kan skje på landsbasis ved neste stortingsvalg.

C221B3C4-9403-474D-8331-0A577804F184.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og med i masse grupper på FB og noen er veldig Ok andre mindre .

Den siden som provoserer meg aller mest for tiden ,er Bilpleie Norge .

Fy flate for en gjeng de fleste er der.

Det at guttedritten på 15 har fått seg Rupes maskin til 5000 med tilhørende Koch produkter og Swisswax til 5000,gir han absolutt ingen myndighet til å sitte å le og forklare hva som er best .

Og typisk spm:

Hva kan jeg bruke for å få vekk dette ?

Så svarer en gjerne høflig :

Dette bør du bruke så skulle den bli fin igjen .

Så kommer det inn en kødd i kommentarfeltet ,nei det er noe drit ,var ikke fornøyd ,bruk heller dette ,så er hele helsike igang .

Alt sklir ut og det ender med en diskusjon som er gått helt bort fra det som det handler om.

Og all den hypen om produkter som heltene der inne bruker .

Bruker Mr X Fusso den ene dagen ,da skal alle andre ha det .

Dagen etter sier Mr X at Fusa er dritt,ja da er det dritt og alle ler av det.

Den gruppen kombinert med mye av de tåpelige diskusjonene på Norske veteranbiler er de verste.

Bilpleie Norge skal jeg ut av ,veteransidene må jeg ha pga deler som dukker opp .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...