Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Daniel. skrev:

535i E6x kan bli vanskelig å få tak i, siden de kun ble solgt i USA.

Har ikke vurdert 530i 272hk da?

Funnet flere av dem i utlandet så og ta inn er ikke noe problem! 
jo sett på den også men tenker om man først skal ha en litt «kul» bruksbil så må det være litt spessielt. 
 

E60/61 begynner å bli så vanelig at man må ha noe som skiller seg ut om man først skal ha "gammel" bil. 
 

kjører jo M5’n som bruksbil på sommeren så blir mest vintervogn / konebil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, liffi skrev:

Funnet flere av dem i utlandet så og ta inn er ikke noe problem! 
jo sett på den også men tenker om man først skal ha en litt «kul» bruksbil så må det være litt spessielt.

E60/61 begynner å bli så vanelig at man må ha noe som skiller seg ut om man først skal ha "gammel" bil.

kjører jo M5’n som bruksbil på sommeren så blir mest vintervogn / konebil 

Stemmer, har sett en 535i E60 til salgs i Tyskland, så folk har nok begynt å ta de inn etterhvert som prisene har vært "innafor".

Ser den. Litt synd at det er en del problemer med N62, ellers så hadde nok 540i/545i/550i vært av interesse for meg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, liffi skrev:

Skrinlagt da nytt familiemedlem ventes, og jeg tenker å selge den ene båten ( den største ) . Så bruker vi Skjærgårdsjeepen til helgeturer med overnatting. Selge M550’n også da bruken av den blir minimert fremover. Hun jobber 5min hjemmefra. Ser ikke vitsen med å ha noe som bare blir stående for det meste. 

kjøp e34 til deg selv å elsykkel til fruen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ingvaldsen skrev:

kjøp e34 til deg selv å elsykkel til fruen 

Har 3stk + M5’n så det får holde til meg men hun vil ha noe "nyere" og det skjønner jeg jo. Men skal vi / hun ha det så må det være med litt motor så man kan skille seg litt ut fra mengden med E6x gjengen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, liffi skrev:

Har 3stk + M5’n så det får holde til meg men hun vil ha noe "nyere" og det skjønner jeg jo. Men skal vi / hun ha det så må det være med litt motor så man kan skille seg litt ut fra mengden med E6x gjengen 

skjønner... her er noen jeg har lagret annonsene av gjennom tiden. godt utstyrte facelift med stor bensinmotor hører til sjeldenhetene så da kan kanskje være til hjelp å spore opp disse.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=147507628

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=143935226

her har du noe billgere bensin alternativ men motor der etter

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=129484257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, noekult skrev:

Hei. Noen som vet hvordan jeg finner ut om BMWen min har motorvarmer, og eventuelt hva slags system det er? Gjelder en 2015 4-serie Gran Coupe, norsk bil.

du har merkelapp som står webasto på i motorrom, finner du ikke den må du sjekke vinnummer å se etter auxillery heating

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ingvaldsen

jeg kommer til og importere en tenker jeg. Finner dem ganske billige i Tyskland :) dog sikkert med litt km osv men det bryr jeg meg pent lite om da denne bare skal brukes opp om du skjønner meg. 
 

men ser helst etter facelift bil og helst vogn å da er utvalget lite men dem dukker opp. Bare bli kvitt F11’n først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2020 den 11.12, Ingvaldsen skrev:

du har merkelapp som står webasto på i motorrom, finner du ikke den må du sjekke vinnummer å se etter auxillery heating

Til info, fant ut at det ikke kom til 3 eller 4 serie, så da vet man det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ingvaldsen skrev:

det finst, men uhyre sjeldent.. sett det kun på 2 f3x og den ene var ettermontert 

Da er de bilene enten med ettermontert system (som er svært kostbart, typ 30.000) eller så er det ikke norske biler (fordi kilden min er nybilselger hos Bavaria, og han sa rett og slett at de ikke på 3erne og 4erne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, noekult skrev:

Da er de bilene enten med ettermontert system (som er svært kostbart, typ 30.000) eller så er det ikke norske biler (fordi kilden min er nybilselger hos Bavaria, og han sa rett og slett at de ikke på 3erne og 4erne).

okei, ligger ivertfall opptil flere f3x faktisk på finn nå med webasto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...