Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, Snagg30 skrev:

@laffe da ligger det an til signering av kontrakt neste uke, selger skulle prøve og få til 19’’ på bilen selv med hengerfeste. 

Takk for oppdatering-håper det ordner seg👍👍 Skal bringe det videre - så får vi se hva han ender opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@laffe beskjed fra selger etter at han fikk svar fra BMW. «Det jeg har fått bekreftelse på er at det skal ikke være problem med 19'' felger på din bil siden det er bakhjulsdrift. 
Det er utgaven med xDrive det er utfordringer med. » så får man heller tenke seg om man trenger Xdrive, folk flest tror jeg klarer seg fint uten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Snagg30 said:

@laffe beskjed fra selger etter at han fikk svar fra BMW. «Det jeg har fått bekreftelse på er at det skal ikke være problem med 19'' felger på din bil siden det er bakhjulsdrift. 
Det er utgaven med xDrive det er utfordringer med. » så får man heller tenke seg om man trenger Xdrive, folk flest tror jeg klarer seg fint uten. 

Vel, i det norske markedet er nok xDrive mer lettsolgt, og selv om jeg ikke TRENGER det, så foretrekker jeg det. Det er noe med det å kjøre med lave skuldre uansett føre.
Og det er LITT enklere å ettermontere 19" felger enn det er å ettermontere xDrive :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, LoKi skrev:

Vel, i det norske markedet er nok xDrive mer lettsolgt, og selv om jeg ikke TRENGER det, så foretrekker jeg det. Det er noe med det å kjøre med lave skuldre uansett føre.
Og det er LITT enklere å ettermontere 19" felger enn det er å ettermontere xDrive :P

Joda det er det nok, Men jeg kjøper bil til meg og ikke naboen som tror de trenger Xdrive om noen år. men her jeg bor hvor vi knapt har snø eller is i løpet av en vinter så kjører folk flest med Xdrive og piggdekk, og selvsagt om de kjører på hytta med vanskelig føre i bratt bakke så forstår jeg, siktet til de som har det fordi de tror de trenger de som selger sa, Xdrive er et behov folk har lagd seg. Jeg står på mitt og synes det er helt unødvendig, har ikke høge skuldre med bakhjulsdrift. 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fått med dere at M235i feiler i elgtesten?

Jeg er så full av skadefryd at det går ikke an. Det er til pass for BMW når de velger å gå til ett fremhjulsdrevene chassi. Jeg har sagt før at jeg skal like å se BMW forsvare seg som oppfinneren av kjøreglede når de går til dette steget. Resultatet ser man over her. Nå en BMW mister den kjøredynamikken og balansen den er kjent for, går for fwd plattform med tverrstilt motor...da er det ikke lenger en BMW.

Godt de ikke besudler de øvrige modellene med denne ubrukelige layouten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Snagg30 said:

Etter og ha sett denne i dravit grå er jeg brått usikker på hva som er finest av den og tanzanite blue. Denne hadde brunt interiør, gøy og se at folk satser litt! 

D92AF04A-FF2A-451C-9E31-82F9909F3B17.jpeg

Definitivt Dravitgrå for meg - den har et utrolig fargespill og passer designet på G20/21 utrolig bra. Hadde nok selv valgt standard M sport interiøret for komforten sin del, men med skinn er nok Cognac-farget skinn en innertier på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dravit går er en veldig lekker farge, men den passer best med Cognac farget interiør. Går du for Tanzanite så kan du bruke både det lyse skinnet og Cognac. Også blå bremsekalipere, røde passer ikke på BMW synes jeg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Fredrik 90 planen var i begynnelsen og ha cognac interiør men samboer nektet da dette ikke var pent i følge hun, skiftet da til hvit skinn og tanzanite. Tipp hvem som elsker brunt skin etter bilen vi såg idag? Så nå må jeg gå litt i tanke boksen, men jeg heller imot tanzanite og hvit skinn. Og røde kalipere la jeg fra meg etter vår samtale 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2020 den 15.24, Snagg30 skrev:

@laffe beskjed fra selger etter at han fikk svar fra BMW. «Det jeg har fått bekreftelse på er at det skal ikke være problem med 19'' felger på din bil siden det er bakhjulsdrift. 
Det er utgaven med xDrive det er utfordringer med. » så får man heller tenke seg om man trenger Xdrive, folk flest tror jeg klarer seg fint uten. 

Takk for oppdatering 👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...