Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, laffe skrev:

Da blir plutselig ikke Aixam Mopedbiler så kult lengre😅

Vel, dette var jo interessant.

E92 325i, med fartssperre på 32km/t.

https://www.blocket.se/annons/stockholm/bmw_e92_a_traktor_/95218021

Aixam er vel ikke akkurat superkult uansett, og det koster jo mye mer enn det smaker, men jeg ser det at noen ser fordeler. Uansett artig når Vespa 50 kjører forbi en 325i 😂

Og ja, det var en del BMW EPA til salgs :D 

https://www..se/annonser/hela_sverige/fordon/mopeder_a_traktor/a_traktorer?cg=1122&q=bmw

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, laffe skrev:

Da blir plutselig ikke Aixam Mopedbiler så kult lengre😅

Hehe, nei ikke når du kan kjøre F11 registrert som traktor 😅 Det er ikke bare Norge som har rare smutthull i regelverket, er bare at man i Norge jobber aktivt med å tette dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, E.C. skrev:

Folk med Aixam kan i alle fall skryte på seg å ha kjørt fra en F32 med spoiler:

https://www.blocket.se/annons/ostergotland/bmw_f32_m_sport_a_traktor/95037175

Påkostet 200k i deler - 16åringer med penger😅

Likte at det står "Endast vuxna hør av sig" på slutten av annonsen. Er vel ikke så mange voksne som er interessert i en slik... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til hvordan feste skilt på denne uten skiltholder?
Prøvde Scotch 3M dual lock uten hell, ifølge en på karosseriavdelingen som kom forbi var det så mye silikon i disse plastikkdelene at ingenting holdt. Så det ble skiltholder med skilt i midlertidig. Evt mulig sterk avfetting vil ta silikonen?

E24F9D1B-E556-48D2-9843-074CF8844ABC.thumb.jpeg.6af94c297721d9661b7c34619ffb034c.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, papertiger skrev:

Tips til hvordan feste skilt på denne uten skiltholder?
Prøvde Scotch 3M dual lock uten hell, ifølge en på karosseriavdelingen som kom forbi var det så mye silikon i disse plastikkdelene at ingenting holdt. Så det ble skiltholder med skilt i midlertidig. Evt mulig sterk avfetting vil ta silikonen?

E24F9D1B-E556-48D2-9843-074CF8844ABC.thumb.jpeg.6af94c297721d9661b7c34619ffb034c.jpeg

Magneter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutes ago, Slavearbeider'n said:

Magneter

Magneter - på baksida av skiltplata? Eller på baksida av fanger? Fangeren skal ikke av, det er sikkert :) tenkte noe sterk dobbelsidig teip, men det blir et styr om jeg skal ha det av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, wSax skrev:

Hva slags magneter bruker du @Slavearbeider'n? Har brukt borrelåsteip tidligere, men synes skiltene blir veldig vanskelige å ta av bilen. 

Kjøpte de kraftigste på Kjell og Company. Har limt 8-10 stk på skiltet og tilsvarende bak fangeren. Sitter på i 200 km/t +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, ahj said:

Hva med å ta vekk skiltholderen? Limet skal ha god heft på lakk :) 

Skiltplata (ikke selve holderen) fikk jeg montert på da jeg hadde en idé om at jeg ville ha bort skiltholderen (den som står Bilia på), og samtidig unngå at det såg slik ut:

image.thumb.png.f5446fa045c2021a1b0badd970baa0dc.png

Har ikke helt sansen for en slik montering selv. Men heller se slik ut, får litt avstand fra fangeren, og ikke den vinkelen innover som bildet over gir. 

image.thumb.png.5e97c8d459f8ca5502fb1cc0e09a72cc.png
selve plata ser slik ut bak, så magneter er egentlig ikke noe problem å få til.

image.jpeg.14c9ada4c0e6ad134b0026e58787a46d.jpeg
mye mulig jeg ender opp med magneter eller en pakke med slike:

image.thumb.png.ba6e34f3cc09ba9e0ee3ffbbc04f63a5.png
 

her snakker vi i-landsproblem på høyt nivå altså!

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg vitne til noe rått på E18 😀 Hadde over ett stykke en blå litt hissig Mitsubishi Evo X, han kjørte litt aggressivt og var stadig oppi hekken på meg. Jeg viste at han kom til å gi alt på neste forbikjøringsfelt, og jeg hadde jævlig lyst til å la dieselbrakka få bryne seg på denne japseraketten. Men med barn i bilen så er slikt uaktuelt, så cruisecontrollen forble på når jeg nærmer meg forbikjøringsfeltet. Jeg hører han girer ned der bak og gjør seg klar, det popper i eksos og plystrer i turbo ventil....så fliser han til og smeller forbi. Og det er da helt ut av intet..bak denne Evoen det dukker opp en hvit G31 som tar etter han. Første tanken min er at det er politi, men det var det jo ikke. Det var en familiefar med horn panna i en G31 M550d som regelrett skur den Evoen bortover i en satans fart....de må ha vært opp i minst 200 km/t. Jeg ga på litt selv bare for å se hvordan racet endte...det så uavgjort ut men den M550en lå klistra i hekken på den Evoen hele veien. 

Og det fikk meg litt til å tenke, Evo X er jo en sånn heltebil for mange bilentusiaster. Det er liksom svaret på så mye rått, det er Lancer Evo bilene. Men en BMW diesel stasjonsvogn på nær 2 tonn klarer den ikke å riste av seg 😂

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...