Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Bare pass på at Fevik dekk ikke selger deg dekk som er lisensproduserte. Jeg kjøpte noen Nokian Hakkapelitta der for riktig nok en del år siden nå men de var "Made in Russia". Dette var Hakka RSI, fattern hadde akkurat samme dekka på sin E60, de var levert av Bavaria når bilen var ny og var merket med "Made in Finland" 😅

Jeg har alltid ringt Fevik dekk og fått pris, så går jeg til Anders Langås i Froland, han spør hva Fevik dekk tar også legger han seg 50 kr under per dekk 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, tennbrikket skrev:

Omtrent tusenlappen for 225.40.18

Spiser litt dekk bak om dagen så passer fint å sette de foran, også kjøpe 255.35.18 bak når sesongen begynner igjen.

For den prisen hadde jeg ikke stusset, bare å kjøpe! Noe bedre for en tusen lapp kan jeg aldri skjønne at du klarer å finne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bestiller jeg to stykk.  Ble satt opp litt vel mye negativ camber for ett par år siden. Planen er å ta en hjulkontroll, men jeg gjør ikke det 3 måneder før EU kontroll på en 20 år gammel bil med 300k km på telleren. Det får bli etter når jeg er sikker på at jeg ikke trenger å bytte noe i forstilling/bakstilling.  Går så mye penger ut i husbygging om dagen, så de tusenlappene her blir bare med i dragsuget :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, BMWE39turbo said:

Noken som kjenner til valeo deler og kvaliteten på disse? Autodoc har tilbud på clutch sett med svinghjul osv til 4300 (normal pris litt over 6k) til e83n. Syntes dette høres nesten for godt ut til å vere sant? 

Jeg sjekket ut M135i intercooler, og de brukte jeg fant på ebay har "Valeo" logoen rett på sida av BMW-logoen og orginalt delenummer. Så jeg ser ikke noen grunn til at det skal være dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G60 5-serie ligger an til å få en litt stutt og skrånet bagasjelokk, men Mercedes EQE topper åpenbart denne kaken. Må si bilverdenen går en trist tid i møte om det er slik fremtidens bildesign former seg. Det sagt, er vel egentlig hele designet og proporsjonene til Mercedes EQE en stor vits.

bb_296202.jpeg

bb_296206.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Mercedes sin elbil satsning er spennende og virker ganske framoverlendt, men jeg tror mange av kundene, og meg selv, ville valgt å miste 5-10% rekkevidde i bytte mot utseende til en vanlig C/E/S-klasse. Er dog spent på å se disse bilene i virkeligheten - tror kanskje EQS med riktig farge og felger ikke blir så verst, men EQE ser litt småbilaktig ut på bilder. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...