Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Opphavet har CarPlay i i3, men jeg endret innstillingene så det er avspilling fra iDrive. Mye enklere hverdag, for de som kjører mye og langt så ser jeg mer enn positivt på CarPlay, men til bykjøring og 5-min-turer synes jeg BMWs egen iDrive er mye bedre. :) Har Spotify der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@fupsaker tar det videre her :) Jeg tror fortsatt det er NIO ES8 du har sett. Den har litt rød under ES8.

B41955B2-0DCA-4520-9F0A-F19CE0F6A659.thumb.jpeg.98cea8a7e1d0023ba3093113585e9e78.jpeg

Alternativ ES6 som er litt mindre,

961D04DD-E586-40ED-8ECC-B2B4B86E6E74.thumb.jpeg.0e38d5d33b3229e913e160ffa5542726.jpeg

Begge med baklykter som med litt godvilje minner om nye 2-serie coupe:

CBB1BE8C-3E19-4C05-A533-6C1F23FAA35E.jpeg.158d9ab8ee3ff41369dbcf8266e3d715.jpeg

Det kommer en del Asia-biler nå hvor mange kan minne om eksisterende modeller. Hongqi så jeg på Gardemoen her i oktober, fysj for en fæl bil :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ser også helt greie ut, men stort sett faller de gjennom på andre områder.

BYD Tang minner meg litt om en halvstor amerikansk SUV, og ser igrunn ganske bra ut etter min mening.

377b53dfe190465fbcd32c453392932e@2.thumb.jpg.b935cf9720a6d2259c69600d9b851176.jpg

MG Marvel R (ulogisk navn, ettersom de andre har to-bokstavs-navn) ser også grei ut bak, men jeg har en ørliten mistanke om at de har blitt "inspirert" av Audi her. Foran ser den derimot noe mer merkelig ut. Det står en slik borti veien her, og det første jeg tenkte var Q4 eller noe slik.

S1-essai-mg-marvel-r-2021-le-nouveau-heros-des-suv-electriques-695061.jpg.6e8367f8653877caef75731d34cd427f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, awt skrev:

Noen ser også helt greie ut, men stort sett faller de gjennom på andre områder.

BYD Tang minner meg litt om en halvstor amerikansk SUV, og ser igrunn ganske bra ut etter min mening.

377b53dfe190465fbcd32c453392932e@2.thumb.jpg.b935cf9720a6d2259c69600d9b851176.jpg

MG Marvel R (ulogisk navn, ettersom de andre har to-bokstavs-navn) ser også grei ut bak, men jeg har en ørliten mistanke om at de har blitt "inspirert" av Audi her. Foran ser den derimot noe mer merkelig ut. Det står en slik borti veien her, og det første jeg tenkte var Q4 eller noe slik.

S1-essai-mg-marvel-r-2021-le-nouveau-heros-des-suv-electriques-695061.jpg.6e8367f8653877caef75731d34cd427f.jpg

BYD Tang er overraskende pen og en bil jeg nesten kunne hatt stående. Men det er andre ting som står i fokus hva gjelder bil. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@awt helt klart, det finnes modeller som ser helt grei ut :) Hongqi som jeg nevnte har et flott interiør, men eksteriørmessig rakner det for min del.   At mange av de er mye bil og utstyr for pengene er det lite tvil om. Jeg er enda litt skeptisk til batteriene og bilene på vintertid, det har vært ymse resultater hittil. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag, hva har vi diskutert ila. uken? Dekksider, nye iX og konseptbilen XM, andre elbiler og flaggskip? :D 
Uansett enig eller uenig i diskusjoner, er det helt på sin plass å gi en skål for Hank von H, som gikk bort i går. Turboneger har ikke vært mitt favorittband, men de har mange kule sanger. Age og Pomparius spilte vi alltid på guttekvelder og Get it On er stadig en vi spiller på bandøving den dag idag, eller, jeg er tilskuer og synger med… Turboneger var også å se i CKY-filmene og Jackass da dette kom ut tidlig 2000/slutten av 1990-tallet. CKY med sangen 96 quite bitter beings husker vel de fleste om man ikke har noen relasjoner ellers :) Hva jeg derimot synes idag om nyere Jackass trenger ikke samsvare med hva jeg synes for 20 år siden, men det gamle er nostalgi i hodet(tror ikke jeg orker å se det en gang til). Vel, skal ikke spore helt ut. Igjen skål for Hans-Erik og en youtubevideo fra Turboneger er helt på sin plass: :beer:

 

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, E.C. skrev:

Flere som blir spammet av Koed vedr Black Week? Føler de burde roe ned litt. At de har noen superstygge baklykter til E36 som det er 99% rabatt på er ikke relevant for meg. 15% rabatt på vanlige deler er ikke helt det store heller.

Black friday er vel egentlig oppbrukt som konsept, all den tid vi nå snakker om en uke til to med handling, og rabatten  knapt nok er høyere enn en dag med nattåpent. Er du riktig så heldig, er TVen som var priset til kr. 15 000,- uken i forveien, nå priset til kr. 14 900,-, ned fra "veiledende" pris på kr. 20 000,-. Eller som med Koed da, som prøver å kvitte seg med søppel med 99% rabatt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mange ekstraordinære tilbud nei, men det er på sett og vis greit at de aller fleste rabattene blir samlet tidsmessig. Jeg har utsatt å kjøpe en del ting som jeg ikke akutt behøvde fram til denne uken og da sparer man litt kroner totalt sett.

Dessverre er det en del firmaer som hiver seg på bare for å hive seg på, uten at de egentlig har noen bra tilbud. Det er alltid noe søppel som får høyest rabatt bare så de kan skrive det opp på plakatene sine. Bilpleiekongen hadde vel -70% på noe bomullsdott til 89 spenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...