Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, GreenE36Cab skrev:

Eller 12 sylindere, når vi først snakker mer enn 6 :P

S70B56 er jo en av BMWs kuleste motorer, og en dag skal jeg ha en BMW E31 850CSi 👍

Da må du begynne å spare, en 850CSi begynner nå å bikke millionen 😅

Ellers helt enig om tolver, jeg skal ha en BMW med M70 motor om ikke veldig lenge. Ligger langflat etter E31 850i eller en E32 750i, vi får se hva som dukker opp 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Da må du begynne å spare, en 850CSi begynner nå å bikke millionen 😅

Neida.. drømte jeg tok Eurojackpot på rundt 500 mill, så satser på at jeg er sanndrømt :)

5 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Ellers helt enig om tolver, jeg skal ha en BMW med M70 motor om ikke veldig lenge. Ligger langflat etter E31 850i eller en E32 750i, vi får se hva som dukker opp 😀

Det blir bra, ser frem til 12er-tråd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, ahj skrev:

Hvis du tar bare en halvdel av hjernen din, tenker den da på den tre sylindre B38? 🤨

Hjernen min har bare én halvdel. Og den tenker stort sett på seks. Mener du at det er vanlig med flere halvdeler?

Endret av ogee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Shattered enig i at det ser rart ut. Men det kan ha årsak i at man glemmer det(hvordan det er mulig vet jeg ikke) eller skal videre til neste butikk og ikke har flere munnbind. Tar man borti det er det vel egentlig moden for søpla(?) og man derfor velger å ha det på. Selv kjøpte jeg en slik 50-pk med engangs som ligger i døra i bilen fast 🤷🏼‍♂️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, ogee1 skrev:

Hjernen min har bare én halvdel. Og den tenker stort sett på seks. Mener du at det er vanlig med flere halvdeler?

hæ? har du en hel halvdel?? Jeg har bare en halv halvdel. Jeg vet ikke lenger, legen min sa at vi er alle forskjellige på sin måte. Var det dette han mente? Finnes det mennesker med to halvdeler?? 😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Marius2002 skrev:

@Shattered enig i at det ser rart ut. Men det kan ha årsak i at man glemmer det(hvordan det er mulig vet jeg ikke) eller skal videre til neste butikk og ikke har flere munnbind. Tar man borti det er det vel egentlig moden for søpla(?) og man derfor velger å ha det på. Selv kjøpte jeg en slik 50-pk med engangs som ligger i døra i bilen fast 🤷🏼‍♂️ 

Selv med astma glemmer jeg ofte å ta munnbindet av, vi begynner jo å bli rimelig vant til det. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...