Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, laffe skrev:

Arti å se at prisene på F1x omtrent ikke  har sunket på 3 år...

Derfor er F11 en grei bil å ha/beholde nå - nesten alt verditap er tatt, det er fortsatt en flott og god bil. Forutsatt at man ikke ryker på vanvittige reparasjonskostnader hvert år da.

Kan jeg holde min på veien for under 25k i året så er det vel verdt det, tenker jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, flobben skrev:

Men for en som har korona as we speak og har hatt siste uke unner jeg ikke mange å få det. Føles litt som sterk forkjølelse, svak influensa. Tåkete i hodet, kjenner at det er noe i lungene og generelt vondt i muskler. Og ja er vaksinert.

God bedring 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2022 den 18.30, Marius2002 skrev:

Tok dose 3 igår og håper symptomene på covid blir mild når jeg får det! 😅

Med dose 3 skal du vel være nokså trygg, full beskyttelse oppnår du jo etter ca en uke er det vel..

Når Omicron skal være såpass "mildt", og vaksinen gjør det enda mildere så tror jeg nok du kan ta det med ro :)

(Etter hva jeg har skjønt så dominerer Omicron så da er det den det er størst sjanse for å få om man får det)

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det levner ingen tvil om at jentene her i huset liker Bmw nei .

Dette er fra 16 åringen som ventet på buss istad og sjekk teksten :

CD475176-2335-4931-853C-200FB9D7E120.thumb.png.c5578a3810b7873d8e7ad6d0f9274c5b.png

Spurte henne hvilken bil det var og fikk kjapt tilbake en mannevond 530d 😅😅.

Det kunne jeg bekrefte for så videoen og ja den var rasende sinna og nydelig lyd i .

Så ja noe riktig må jeg ha gjort iht oppfostring av jentene .

Dvs har de hatt noe valg?😎

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Hadde vært greit å vært moderator, så kunne jeg slettet egne "kleine" innlegg istedenfor bare å endre til *slettet* :P

Som i Finn.no-tråden om E38en, trodde jeg var  smart 🤣

Tenk deg heller om to ganger før du trykker på "send inn svar" knappen. Les igjennom det du har tenkt å poste ett par ganger og føl om det kjennes riktig 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Tenk deg heller om to ganger før du trykker på "send inn svar" knappen. Les igjennom det du har tenkt å poste ett par ganger og føl om det kjennes riktig 😀

Altså spørsmålet der (I Finn.no-tråden) for å bruke det som eksempel, var om 337 inkluderte noen visuelle forskjeller fra det jeg oppfattet han mente som vanlig E38

Så skrev jeg det jeg visste antakeligvis ville gi mening og som ofte er en del av M pakken på BMW, men skjønte det ikke var det han spurte om da svaret inkluderte "haha" :P

Jeg tenker som regel gjennom ting før jeg poster, men ofte blir reaksjonene annerledes enn jeg tenkte. Og da blir det fort litt kipt å la posten stå da jeg føler den teller negativt for meg her eller hva man kan si

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Jeg tenker som regel gjennom ting før jeg poster, men ofte blir reaksjonene annerledes enn jeg tenkte. Og da blir det fort litt kipt å la posten stå da jeg føler den teller negativt for meg her eller hva man kan si

Bare vær deg selv så går det bra. Har du dummet deg ut så la svaret stå også går du videre. Det virker nesten værre og ha en masse slettede svar fordi du er redd for og tråkke noen på tærne.

Skulle alle tenkt på den måten så måtte @Fredrik 90 slettet halvparten av svarene sine.😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Rune-K skrev:

Bare vær deg selv så går det bra. Har du dummet deg ut så la svaret stå også går du videre. Det virker nesten værre og ha en masse slettede svar fordi du er redd for og tråkke noen på tærne.

Det å være seg selv, det er ikke alltid like populært kan jeg si deg, ikke i "virkeligheten" heller.. Det har jeg lært etter mange år på skole, det sosiale liv og nettforumer bla. Jeg er vel litt sånn at jeg er meg selv 100% hele tida, tenker jeg. Men det er et bra poeng da når det gjelder forumposter, å la svaret stå istedenfor å *slette* det, jeg skjønner hva du mener. Og jeg tar det til meg

Ang å være redd for å tråkke noen på tærne eller "såre" noen eller provosere, det er noe jeg alltid tenker på uansett hva jeg skriver egentlig siden en eller annen kan jo lese det og ta det opp feil. Og det er jo noe jeg helst vil unngå..

Har vært på en del andre forumer før og blitt utestengt på grunnlag av "spamming", "trolling" og slikt uten at det har vært det. Så er vel litt ekstra forsiktig nå som jeg har blitt over 30 og funnet et forum der jeg trives veldig godt :)

Personlig da, så tenker jeg som regel gjennom ting før jeg poster, og når jeg er fornøyd med det jeg har skrevet, så poster jeg. I mitt hode kan posten min være veldig bra og kanskje litt informativ, men så kommer det noen reaksjoner jeg ikke var forberedt på og da er det full panikk og sletting av aktuelle innlegg :P

 

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...