Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Sport er veldig bredt i dag og de fleste vil kunne finne noe å se på. Man har motorsport, e-sport, timbersport, sjakk og you name it. Noe er kanskje kjedelig å se på når man ikke driver med det selv, men for min del er det alltid imponerende å se hva andre får til. Personlig ser jeg noen timer fotball i uka og litt CS:GO når jeg snubler over turneringer live. Man får som regel litt mer respekt for idretten når man har prøvd selv og innser hvor vanskelig det egentlig er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, E.C. skrev:

Sport er veldig bredt i dag og de fleste vil kunne finne noe å se på.

Spurte siden han skrev at sport er like interessant som å se maling tørke.. Virket som det gjaldt all slags sport

18 minutter siden, E.C. skrev:

Noe er kanskje kjedelig å se på når man ikke driver med det selv, men for min del er det alltid imponerende å se hva andre får til.

Ja det er vel kanskje noe i det, har man vært innom sporten selv har man vel et annet forhold til den. Jeg ser den :)

Men nå skal det sies at jeg har feks aldri spilt tennis (vel ikke i noen turnering eller noe) men synes likevel det er gøy å se når da Nadal eller Djokovic dominerer på banen

Fotball er også en bra sport, hva er favorittlaget ditt?

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, E.C. skrev:

Holder med Arsenal, så man får jo nok muligheter til å få hjerteinfarkt og oppleve større uforutsigbarhet enn strømprisene i vinter.

Tenker du på når det tapte mot Nottingham Forest i FA Cupen?

Tapet mot City i Premier League var vel forventet?

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Ja ok men det var da meget konstruktivt :P

Liker du ingen slags sport? Motorsport?

Var ikke meningen at det skulle være konstruktivt, du spurte og fikk ett kort og konsist svar på om noen skulle se Håndball EM 😀

Jeg kan se Formel 1 av og til, og jeg var på Formel 1 løp på SPA i 2019. Men der stopper det for min del 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fredrik 90 skrev:

Var ikke meningen at det skulle være konstruktivt, du spurte og fikk ett kort og konsist svar på om noen skulle se Håndball EM 😀

Ja svaret kunne vel ikke vært så mye kortere eller mer konsist enn det :)

Kult, å oppleve et F1-løp live må være en opplevelse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, GreenE36Cab said:

Tenker du på når det tapte mot Nottingham Forest i FA Cupen? 

Tapet mot City i Premier League var vel forventet? :P

Det er vel totalen ovet tid mtp at man aldri vet hvilket lag som møter opp. Den ene dagen spiller laget bedre enn ligalederen og taper pga marginer i mot, mens kort tid etterpå ryker laget mot et lag fra divisjonen under fordi man spiller ræv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, E.C. skrev:

Det er vel totalen ovet tid mtp at man aldri vet hvilket lag som møter opp. Den ene dagen spiller laget bedre enn ligalederen og taper pga marginer i mot, mens kort tid etterpå ryker laget mot et lag fra divisjonen under fordi man spiller ræv. 

Joda over tid så har vel flere av disse "gamle storlagene" i England hatt ekstremt varierende form.. ManU er vel et godt eksempel på det, den ene dagen er Ole Gunnar en folkehelt men neste dag skal han sparkes..

Men det er noe i det, også er det jo når de skal feks sikre plassen i serien og sender innpå B-laget i cupen feks. Spare spillere, det er jo viktig. Ikke så farlig om de blir stående med tap mot et lag som vanligvis er "mye dårligere"

Er forresten alltid gøy når ett lag styrer kampen, og har 500 skudd på mål. Så kommer motstanderen til én avslutning og vinner 1-0. Det er noe jeg har sett skje både i feks engelske, italienske og spanske kamper da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, E.C. skrev:

Holder med Arsenal, så man får jo nok muligheter til å få hjerteinfarkt og oppleve større uforutsigbarhet enn strømprisene i vinter.

Kult med Martin 19 år da. Virker jo som han har funnet seg en god rolle i laget :) Synes the gunners har virket lovende de siste månedene jeg, men det kan jo fort snu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...