Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

2 hours ago, tennbrikket said:

Noen som vet om firma som lager rammer? Mottok fagbrevet mitt forrige uke, men fylkeskommunen har enda ikke lagt inn rammer i budsjettet. Helst i Hedmark område (kongsvinger-hamar), betaler gjerne ekstra for de som er dyktig til dette.

Hør med nærmeste glassmester, det er ganske vanlig at de driver med innramming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan mulighetene for reklamasjon på rep ledningsbrudd i bakluka er? 

Det ble fikset for vel 3,5 år siden på verksted. Det var dog dog gjort på garanti for forrige eier av bilen. Kan jeg reklamere på det da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se forbrukerkjøpsloven §35.

Forutsatt at hverken du, eller han du kjøpte bilen av opptrer i næringsvirksomhet (en forutsetning for at forbrukerkjøpsloven skal gjelde) vil du ha rett på reklamasjon på jobben som ble utført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld fikk jeg problemer med bimmers.no på min iPhone 6.

Når jeg åpner siden i Safari så går det ett sekund så endres siden til noe reklame popup dritt. Slette logg og historikk i Safari hjalp ikke. :angry:

Dette skjer ikke på noen andre sider.

Noen andre som opplever dette eller har tips for å fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, E.H.D skrev:

De I går kveld fikk jeg problemer med bimmers.no på min iPhone 6.

Når jeg åpner siden i Safari så går det ett sekund så endres siden til noe reklame popup dritt. Slette logg og historikk i Safari hjalp ikke. :angry:

Dette skjer ikke på noen andre sider.

Noen andre som opplever dette eller har tips for å fikse.

Du må fjerne tredjepartsinformasjon. Det finner du på Instillinger > Safari > avansert > Nettsteddata

ellers kan du (om du ikke allerede har gjort det) skru på alt jeg har på (som er nettstedrelatert):

IMG_5176.PNG

Endret av Lifeasiknowit_bmw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

Du må fjerne tredjepartsinformasjon. Det finner du på Instillinger > Safari > avansert > Nettsteddata

ellers kan du (om du ikke allerede har gjort det) skru på alt jeg har på (som er nettstedrelatert):

IMG_5176.PNG

Innstillinger er som dine. 

Men lastet med chrome, der det som forventet virket, gikk tilbake til safari bare for å prøve igjen, og da virket det igjen i safari.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Eselfjes skrev:

Blir 30mm Eibach på E60 for lite? Er redd det kommer til å bli litt for lite senk, men føler at 50mm blir litt overkill. 

Er mange bilder av e6x med 35mm eibach på google. Så ser du selv :) Jeg har lagt ut noen bilder i Snapshot of the day, den har 35mm hogr fremme og justert ned på luften bak. Jeg syntes det er for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...