Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Marius2002 skrev:

@sveigis så kult :) Den boka kunne jeg tenkt å knekt en øl for jeg og!

Ja boken er bra med mye bilder osv.

Har flere andre bøker og fra Bmw.

Syns det er så deilig å sette seg ned en lørdagskveld ,nyte en øl og lese litt i sånne bøker.

Blir lei av å trykke på nettbrettet og se på ting enn aldri har råd til :).

Derfor godt og slappe av og lese om ting jeg faktisk har i tunet :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Julianv skrev:

Studentbil til rundt 25k? :) 

Hva ville dere anbefalt?
Mest mulig komfort, lavest mulig driftsutgifter, noenlunde ok utseende :lol:

http://www.finn.no/84974881

http://www.finn.no/86436526

http://www.finn.no/83828442

 

Såh, det var vel fornuftige? :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

E39 burde ikke by på for mye problemer. Hvis man kan skru litt, og ikke er redd franske biler, kan jeg anbefale 407 med diesel. Ingen sprek bil, men komfort i bøtter og spann, med snittforbruk under 0,6 selv med tøff kjøring. På langkjøring er jeg under 0,5.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14.11.2016 at 19.10, Otis skrev:

Noen som vet hvordan mulighetene for reklamasjon på rep ledningsbrudd i bakluka er? 

Det ble fikset for vel 3,5 år siden på verksted. Det var dog dog gjort på garanti for forrige eier av bilen. Kan jeg reklamere på det da? 

Jeg kan svare meg selv sånn for evt andre. Men @Hawkon88 og @tikka hadde rett. Jeg tok kontakt med Strandveien Auto og de tok i mot meg med åpne armer og skulle selvfølgelig se på saken. Som sagt så gjort, de tok inn bilen, skiftet ledningsnettet på høyre side en gang til å ødela en skiltpærelys holder. Men de skal selvfølgelig ordne med skiltpærelys holder så snart de får den inn på lager.
Meget bra utført av Strandveien. Eller, det er jo slik en evt reklamasjon skal foregå da, så det er jo ikke noe ekstraordinært. Men det virker som at dette dessverre ikke er standarden som blir utøvet hos endel forretninger rundt omkring. Nuvel. En sterk 5/7 til Strandveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Julianv skrev:

Studentbil til rundt 25k? :) 

Hva ville dere anbefalt?
Mest mulig komfort, lavest mulig driftsutgifter, noenlunde ok utseende :lol:

E39 520i, veldig komfortable, knallfint utseende og ok driftsutgifter. En Polo eller Golf er sikkert billigere å drifte men har dårligere driftsikkerhet og ikke bra kjørekomfort sammenliknet med E39. De gir heller ikke like mye bil for pengene :)

Eventelt en ryddig E34 518i, men de begynner jo å bli gamle og sjeldne å finne i god stand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Julianv skrev:

Studentbil til rundt 25k? :) 

Hva ville dere anbefalt?
Mest mulig komfort, lavest mulig driftsutgifter, noenlunde ok utseende :lol:

Med mindre du kan skru selv bør du til en såpass lav pris velge noe annet enn de tradisjonelle premium bilmerkene. Det kan fort koste mer enn det smaker med f.eks en godt brukt 5-serie. Jeg ville ha kikket etter Skoda eller f.eks Peugeot/Citroën som er nyere enn 2010. Faktisk bør du kikke litt på Kia og Hyundai også... de er bedre enn du tror... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...