Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, Kvasi skrev:

Tanker om mitt neste bilvalg?  
Foreløpig mental makspris sier at det står mellom F25 pre med 6er diesel eller F31 LCI med firerdiesel, begge utstyrt med det jeg syns de respektive bør ha.

F25 med sekser all day long 👍 Firerdiesel er ikke noe å trakte etter synes jeg, iallfall ikke i en BMW 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, papertiger skrev:

Pollenfilter F11: noen som vet hva som kan være forskjell på disse to fra Bosch, der begge er angitt som delenummer 4 (2 stk i sett) men det skiller 200kr i pris?

Etter KOED å dømme så er det vanlig filter vs. aktiv kullfilter?

010101.PNG.866ca9be0c281a2a9e3b8096483c5fe8.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

F25 med sekser all day long 👍 Firerdiesel er ikke noe å trakte etter synes jeg, iallfall ikke i en BMW 😅 

Som forventet fra deg, og igrunn det jeg tenker selv. Men, F31 LCI er jo en mye mer "moderne pakke" enn en F25 når jeg tenker å ha glede av bilen og opplevelsen hver morgen? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kvasi skrev:

Som forventet fra deg, og igrunn det jeg tenker selv. Men, F31 LCI er jo en mye mer "moderne pakke" enn en F25 når jeg tenker å ha glede av bilen og opplevelsen hver morgen? 

 

Jeg er glad i stor motor selv, men her hadde jeg valgt F31 LCI. F25 med sekser diesel vil aldri være noe fart maskin uansett, hadde heller kost meg i høyere standard og mye penere utseende. F25 er jo på ingen måte pen synes jeg, F31 lci er i en helt annen liga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutes ago, Daniel. said:

Etter KOED å dømme så er det vanlig filter vs. aktiv kullfilter?

010101.PNG.866ca9be0c281a2a9e3b8096483c5fe8.PNG

Takk! Tok en runde på realoem også, og det viste til at vanlig microfilter er Ended, mens P/N 64119272642 er gjeldende. Ved et søk på dette P/N hos GS kom kun OEM og Bosch-varianten til 599 opp. Sikkert lagersalg på utgående vare den billige :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hva bilen skal brukes til, men opplever jo F30 som mer moderne og triveligere. Må selvfølgelig være riktig utstyrt og motorisert. Hvorfor diesel?

 

Noen som tilfeldigvis har peiling på hodelykt? Vurderer denne til julegave 

https://www.foto.no/fenix/147676/fenix-hodelykt-hm70r-1600lms?gclid=Cj0KCQiAj4ecBhD3ARIsAM4Q_jFxfypOniABBZ53OY58kuxIG2o5vOjQ1m9RB0rYbib24Wqk2KBV2yQaAskLEALw_wcB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Lars89 said:

Kommer jo an på hva bilen skal brukes til, men opplever jo F30 som mer moderne og triveligere. Må selvfølgelig være riktig utstyrt og motorisert. Hvorfor diesel?

 

Noen som tilfeldigvis har peiling på hodelykt? Vurderer denne til julegave 

https://www.foto.no/fenix/147676/fenix-hodelykt-hm70r-1600lms?gclid=Cj0KCQiAj4ecBhD3ARIsAM4Q_jFxfypOniABBZ53OY58kuxIG2o5vOjQ1m9RB0rYbib24Wqk2KBV2yQaAskLEALw_wcB

Jeg kan ikke annet enn å anbefale Moonlight sine hodelykter. Har 800 lumen selv om den leverer full styrke helt til siste slutt - det klarer den pga bra kjøledesign med kjøleribber i lykta som får vekk varmen. Merker også at det er en lykt som er laget for å vare. Alt som ikke er kabler eller stoff er alu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan egentlig ikke si at jeg snubler over så mange kupp på BF. Nå som konseptet er utvannet til en hel uke + gjerne helgen etter og enkelte steder hele november så blir det ikke de rare greiene. Mange kjører prismatch og samtidig unngår det mot seg selv ved å kjøre tilbud i bundles/produktpakker som ikke kan sammenlignes på tvers av butikker.

Med det sagt så inntreffer gjerne historisk lave priser i dette tidsrommet og selv om enkeltes 40% rabatt i realitet resulterer i dyrere pris enn noen andres 20% rabatt så er det mulig å gjøre ålreite kjøp om man følger med og sammenligner. Av denne grunn så kan det være lurt å planlegge å gjøre kjøp i denne perioden om man allikevel skal ha noe.

Jeg endte opp med en del bilpleieprodukter og vil fra neste år ha et litt mer standardisert opplegg med primært Koch Chemie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...