Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Takk! Scop på kaiteki er jo 5.2 og 6.3kw. Mens Panasonic sin har scop verdi 5.3 og 7.5kw mener eg. Virker dog som kaiteki har bedre kjøleeffekt. Kaiteki er 3500 billigere og kanskje den eg burde gå for, Panasonic sin kan virke litt 'overkill' for vår lille enebolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid litt kjipt å finne ut at bil man har eid har gått på høggern, spesielt hvis det var en bil som hadde høy verdi og som fikk mye kjærlighet.  Men det er nå dessverre livets gang både med biler og mennesker. 

Legger ved en kjekk sammenligningstest mellom 2018 M2, 2023 M2 og 2023 Supra, alle med manuell kasse. Du får trøste deg med en kald øl, Marius. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Marius2002 skrev:

Pratet om E9x for noen sider siden. @mslello fant akkurat ut at vår gamle E91 320d xDrive har blitt vraket i april i år. Det var kjipt, men 🤷🏼‍♂️

Samme skjedde med min gamle 325d E90 LCI 😕 Var vel kjørt under 150k når den ble vraket i Mai 2021. Fant den tilfeldigvis som delebil på finndel.no eller noe for en stund tilbake, prøvde å sjekke om den var der enda men var vekk nå. Hadde fått seg en grei trøkk høyre foran om jeg husker rett.

 

Over til noe annet, i går så møtte jeg for første gang på en andre generasjon 2-serie Active Tourer (U06) på veien.

Trodde det først var en av de nye iX1 eller noe slikt, men syns det var noe som ikke stemte helt.

Så når den passerte at det var en slik 😅

2560px-BMW_U06_IMG_6802.jpg

Kan da ikke ha blitt solgt mange av de her i hvertfall, for jeg kan ikke huske å ha sett en slik før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Marius2002 skrev:

Pratet om E9x for noen sider siden. @mslello fant akkurat ut at vår gamle E91 320d xDrive har blitt vraket i april i år. Det var kjipt, men 🤷🏼‍♂️

Mest sannsynlig fått seg en karamell også synes ikke forsikrings selskapet det var verd å fikse. Står nok til plukk på en eller annen høgger. Det at bilen har status som "Vraket" er ikke ensbetydende med at bilen har blitt spiker, kun at vrakpant er utbetalt. Men da går det jo den veien uansett selv om en bil kan stå lenge til plukk.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Mest sannsynlig fått seg en karamell også synes ikke forsikrings selskapet det var verd å fikse. Står nok til plukk på en eller annen høgger. Det at bilen har status som "Vraket" er ikke ensbetydende med at bilen har blitt spiker, kun at vrakpant er utbetalt. Men da går det jo den veien uansett selv om en bil kan stå lenge til plukk.  

Eller så kan jihad auto eller Olsen bil, få den på veien igjen. Er endel vrakbiler som blir «resirkulert» på merkelig vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...