Snagg30 Posted September 15 Share Posted September 15 25 minutter siden, Werther skrev: Artig test mellom diverse M3-generasjoner. Verdt en titt. Artig å se at E46 M3’n nesten har identisk tid som den 14 år nyere F80 med vesentlig mer HK/NM, og at den slår E92 med flere sekund. Samtidig kult å se hvor balansert den bilen er, dette er mine erfaringer og de banekjøringene jeg har vært på med min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E.C. Posted September 17 Share Posted September 17 Når man våkner opp, ser dette og er usikker på hvilket år der er: Marius2002, StigJ, sveigis and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius2002 Posted September 17 Share Posted September 17 @E.C. 2003… Shattered, Otis, E.C. and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius2002 Posted Monday at 12:41 PM Share Posted Monday at 12:41 PM På 11.9.2023 den 8.56, E.C. skrev: Husker jeg fikk disse, de var jo helt håpløse slik kanalen er utformet. Dessuten kom de midt i vintersesongen hos meg, så det var ikke aktuelt å montere på en uren bil. Ble igjen i esken de. Jau, da kopierte jeg min far sin i4, som igjen kopierte @mslello. Bestilte Sparco universale skvettlapper, kastet klistermerkene så den er helt svart. https://gundersenmotorsport.no/butikk/bil/eksterior/skvettlapper/sparco-skvettlapp-universal/ Formet og festet på originale fester. Fikk dekket litt lengre opp en originalt også, så da satser vi på at lakken min blir litt mindre perforert. Bilen var strøken og nypolert igår, men måtte ut å kjøre akkurat når det kom en regnskur i sted(som forøvrig ikke var meldt). Og ja, sjekk passasjerside-lappen som var der originalt. Der var den full siden jeg ikke tok den i forrige uke Ampera, StigJ, mslello and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted Monday at 02:12 PM Share Posted Monday at 02:12 PM Er de så ekstremt glossy? Jeg tenkte på til min X5 E70, nemlig. Men altfor mye gloss! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius2002 Posted Monday at 02:15 PM Share Posted Monday at 02:15 PM (edited) 3 timer siden, Otis skrev: Er de så ekstremt glossy? Jeg tenkte på til min X5 E70, nemlig. Men altfor mye gloss! Neida, de er helt matt. Det der er bare et forsøk/test fra min side 😊 Edit: La til bilde av i4 med dette i i4-tråden. Viser litt bedre hvor matt den er Edited Monday at 05:57 PM by Marius2002 Otis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werther Posted Monday at 07:14 PM Share Posted Monday at 07:14 PM Motorweek (USA) sin nybiltest av E60 M5 samt Z4 M og M6: Marius2002 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
papertiger Posted Monday at 07:36 PM Share Posted Monday at 07:36 PM (edited) Etter mange mange år uten har jeg nå tatt opp bilbyggingen igjen. Fikk maratongave av kona og sønnen etter ny pers i Køben maraton i mai, og det fikk meg på kjøret igjen, som ble fullført i kveld. Kveldsaktivitet når jeg har lyst og mulighet - deilig å slippe å jobbe på noe som trengs dagen etterpå 😬: Noen flere her som bygger? Edited Monday at 07:37 PM by papertiger Lars S, laffe, Dusy and 7 others 9 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Weltzin Posted Monday at 08:06 PM Share Posted Monday at 08:06 PM Det bygges.. alt for lite plass i en leilighet til å holde på med dette. Bilde av de 3 største (sett bort fra Millenium Falcon som fortsatt bor i esken sin) Eystein Ose, Dusy, laffe and 2 others 4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snagg30 Posted Monday at 08:16 PM Share Posted Monday at 08:16 PM 39 minutter siden, papertiger skrev: Etter mange mange år uten har jeg nå tatt opp bilbyggingen igjen. Fikk maratongave av kona og sønnen etter ny pers i Køben maraton i mai, og det fikk meg på kjøret igjen, som ble fullført i kveld. Kveldsaktivitet når jeg har lyst og mulighet - deilig å slippe å jobbe på noe som trengs dagen etterpå 😬: Noen flere her som bygger? Rått! Hvor kjøper man slikt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
papertiger Posted Monday at 08:20 PM Share Posted Monday at 08:20 PM @Weltzin det var 3 fine biler! Har en motorsykkel på lur som jeg kjøpte på danskebåten på tilbud på vei hjem fra DK. Kunne også tenkt meg BMW M1000RR, den er utrolig komplett i utseendet. @Snagg30 din nærmeste Lego-forhandler på nett eller i butikk, eller som her, i Legoland om du vil: Snagg30, Marius2002, fupsaker and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ampera Posted Monday at 08:23 PM Share Posted Monday at 08:23 PM (edited) 9 minutter siden, Snagg30 skrev: Rått! Hvor kjøper man slikt? Her er en butikk på Kongsvinger som har det meste. https://brikkebutikken.no https://brikkebutikken.no/tema/technic?product_list_limit=48 Edited Monday at 08:26 PM by Ampera Marius2002 and Snagg30 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
flobben Posted Tuesday at 05:40 AM Share Posted Tuesday at 05:40 AM Så er bare å klemme til med lys osv https://gameofbricks.eu/products/lego-land-rover-defender-42110-light-kit?variant=30579962675338¤cy=USD&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&gclid=CjwKCAjw6p-oBhAYEiwAgg2PgjwNSP2-TdWBQasSrA9ocGHHPMRUKf7WuzgZLulFQt0moAfYx537choCrgUQAvD_BwE jeg har lyspakke til min defender Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted Tuesday at 05:57 AM Share Posted Tuesday at 05:57 AM (edited) Hmm.... Kanskje det er dette jeg burde gå til innkjøp av siden husprosjektet mitt er solgt 🤪 Edit: Fytti så lettlurt jeg er! 🙄 Jaja. Nå har jeg heldigvis noe å gjøre når fruen stikker til Bodø og lar meg være igjen alene første helgen i nytt hjem. Edited Tuesday at 06:33 AM by StigJ ahj, papertiger, mslello and 5 others 3 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
awt Posted Tuesday at 07:50 AM Author Share Posted Tuesday at 07:50 AM Tja, har nylig bygget et rom for den aktiviteten om ikke annet. Har i tillegg litt for mye «voksenlego» som enda ikke er bygget, men kanskje en vakker dag. 😛 Marius2002, liffi, Ampera and 14 others 12 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts