Gå til innhold

520i E60 Sapphire Black


wSax
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Haha, ikke bli sinna nå 😁 

Jeg hadde brune og ekle chromelister rundt rutene: 

39994650500_f695a63435_o.jpgUntitled by Willy Saxhaug, on Flickr

 

Løsningen: 

41801916811_ba47554304_o.jpgUntitled by Willy Saxhaug, on Flickr

 

Resultatet: 

26933651847_e19194d98b_o.jpgUntitled by Willy Saxhaug, on Flickr

41801916841_931d460703_o.jpgUntitled by Willy Saxhaug, on Flickr

Jeg vet det ikke er helt etter boka, men akkurat nå sto det mellom chromelakk eller å fortsatt ha brune lister. De er litt matte i forhold til ordentlig chorme, men det var absolutt en oppgradering. Nå gjenstår det bare å se om det holder over tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, glemte vel å nevne at disse listene kommer til å bli byttet ut med nye lister på ett eller annet tidspunkt. Det virker som de er litt mer plastaktige enn listene i bunnen av rutene. Derfor er jeg litt i tvil om hvor godt lakken biter, men det vil jo tiden vise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tøff bil mens du er i førstegangstjenesten :) hadde selv en 528i mens jeg var i militæret. 

Det første jeg tenker på er 2 feil: enten er det sensoren for temperatur inne i kupeen det er noe galt med. Mener den sittee oppunder dekselet under rattstammen.

Eller, så er det ventilen inn på varmeregisteret som står åpen. Den sitter på slangene i motorrommet helt ved torpedoveggen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, veldig greit å ha noe å skru på når jeg har perm :) 

Visste faktisk ikke at det var en temperatursensor i kupéen. 

Edit: Googlet litt, og fant ut at den sensoren som trekker luft igjennom seg er temperatursensoren. Skal ta en titt på det, og sjekke om den er gåen. 

Endret av Eselfjes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jeg ble positivt overrasket selv over hvor bra det ble :) Tror nesten jeg får lakkere bakfangeren helt ned også. 

Jeg har H&R-fjærer. Jeg tror det er 30/30-fjærer. Jeg kunne godt tenkt meg at den var litt lavere i fronten, men det får jeg endre på siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...