Gå til innhold

520i E60 Sapphire Black


wSax
 Share

Anbefalte innlegg

Gikk fra kjipe pre-LCI halogenlykter til digge LCI-halogenlykter med prosjektorlamper. Har kun loddet på kontakten til LCI-lyktene på ledningsnettet og kodet vekk pæresjekken for parklysene. Jeg bruker fortsatt LM1, så jeg går glipp av welcome home lights og DRL, som man får med LM2, men det viktigste er at jeg har fått LCI-lamper til veldig lite penger og arbeidstid. Og det kommer godt med når man er i førstegangstjenesten 💸

43627750905_63e3ec0cb8_b.jpgUntitled by Willy Saxhaug, on Flickr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Er ikke så flink til å oppdatere her, men det har ikke skjedd noe spesielt med bilen heller. I 2018 har jeg vært i førstegangstjenesten og jeg har hatt muligheten til å dra hjem hver helg, så jeg har hatt muligheten til å drive litt med bilen, selv om det har vært litt snaut med både tid og penger. Det var litt lettere da jeg gikk på VGS og bodde hjemme. Men i forrige uke hadde jeg min siste dag i Kampeskadronen, noe som var litt vemodig. Allerede i januar flytter jeg hjemmefra for å studere, så jeg tviler på at det skjer noe stort med bilen de tre neste årene, bortsett fra PKK. 

Her er iallefall noen bilder fra da det var sommer og varmt i været 😍

30772251098_cd54eacbd9_k.jpgIMG_8589 by Willy Saxhaug, on Flickr

43923311554_c8701b7a93_k.jpgIMG_8594 by Willy Saxhaug, on Flickr

42832400020_894134a89b_k.jpgIMG_8586 by Willy Saxhaug, on Flickr

Endret av Eselfjes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord :)Ja, det gjorde seg med LCI lykter. Var veldig lettet da de fungerte med LM1, siden budsjettet var litt tight. 

Er faktisk en ACS-fanger :)  Men om jeg liker den bedre enn M-Sport vet jeg ikke 😀

Endret av Eselfjes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk gutta. Den mangler M-Sport og litt større motor, men om jeg selger den nå, taper jeg dessverre mye penger. Så det blir nok til at jeg beholder den, for den er en ypperlig bruksbil. 

Det er veldig greit å ha en bil som man stoler på at starter hver gang og som er komfortabel. Og skulle jeg bli lei motoren, så er jo ikke M54B30 så dyrt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...